سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص شایعه مدیرعاملی‌اش در این تیم گفت: این موضوع صحت ندارد و هیچ صحتی در این خصوص با من نشده است.

مهدی خواجه‌وند در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: موضوع مدیرعاملی‌ام در پرسپولیس را تکذیب می‌کنم و قرار نیست که من مدیرعامل شوم.

خواجه‌وند درباره اینکه گفته می‌شود منتقمی به دلایل مشکلات شخصی، قصد کناره گیری از تیم پرسپولیس را دارد، بیان کرد: منتقمی تا این لحظه صحبتی در مورد مشکلاتش نکرده است. براین اساس وی به فعالیتش در سمت سرپرستی باشگاه ادامه می‌دهد.

وی درباره خداحافظی سوشا مکانی از پرسپولیس در صفحه اجتماعی تصریح کرد: صفحات اجتماعی و شخصی سندیت ندارد و مورد استناد قرار نمی‌گیرد. بر این اساس خداحافظی بازیکنان در صفحات شخصی شان برای ما اعتباری ندارد.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در خصوص حاشیه‌های ایجاد شده توسط بازیکنان در چند روز گذشته بیان کرد: به هر حال بازیکنان باید بدانند که بیش از هر زمان دیگری باید رعایت مشکلات پرسپولیس را کنند و بیشتر تمرکزشان روی تیم باشد تا به شرایط ایده‌آل برسیم.

خواجه وند در مورد درگیری میثم حسینی با حسین عبدی تصریح کرد: گزارش این درگیری به دست ما نرسیده تا آن را بررسی کنیم.

وی درباره زمان تشکیل جلسه کمیته انضباطی برای پرونده صادقیان گفت: اگر مشکلی پیش نیاید کمیته انضباطی امروز تشکیل جلسه می‌دهد و سه پرونده از جمله موضوع صادقیان را بررسی می‌کند.

وی درباره زمان بازی دربی سرخابی‌ها بیان کرد: براساس آخرین خبر اعلام شده قرار است دربی در دوم آذر ماه برگزار شود که این زمان منوط به اجازه شورای تامین است.

همچنین ما ترجیح می‌دهیم که دربی درهمان زمان قبلی یعنی 30 آبان ماه برگزار شود و منتظر تصمیم سازمان لیگ برتر هستیم.

خواجه‌وند درباره واریز پول به حساب بازیکنان پرسپولیس بیان کرد: طبق وعده مسئولان قرار است که امروز قسمتی از مبلغ قراردادها به حساب بازیکنان واریز شود.

سخنگوی باشگاه پرسپولیس در مورد حضور چند پرسپولیسی در لیست تیم ملی عنوان کرد: حضور تعدادی از بازیکنان ما در تیم ملی نشان می‌دهد که تیم ما شرایط ایده‌آلی دارد. همچنین کی روش از تیم پرسپولیس من توانست نفرات بیشتری دعوت کند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ما بتواند در بازی‌های بعدی نتایج ضعیف گذشته را جبران کند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۳۷ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
چه اشکال داره اقا جان شما هم مدیرعامل بشید برا جند صباحی....مدیر عاملی برا تیم ماکه دیگه کاری نداره ..هردم ازاین باغ رسد نوبری....هی ماراسکته بدید با ای بازیها ونتایج خوبتون....شماهم مدیر عامل بشی مگه چه میشه ...هیچ والاه ......
Iran (Islamic Republic of)
farhad jahangiri
۱۷:۱۰ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
: حضور تعدادی از بازیکنان ما در تیم ملی نشان می‌دهد که تیم ما شرایط ایده‌آلی دارد. همچنین کی روش از تیم پرسپولیس من توانست نفرات بیشتری دعوت کند......چه جالب اینا فکر کردن هوادارای فوتبال تو ایران گوشاشون مخملیه...جمع کنید بساط دروغگویی و تظاهرو دورویی رو...برید بیرون از این فوتبال ....گند زدید به تنها دلخوشی مردم
آخرین اخبار