تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس با کسب دهمین پیروزی خود در پایان هفته چهاردهم مسابقات لیگ قهرمانی تهران، 31 امتیاز شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ شاگردان ضیاء عربشاهی این هفته در خانه برابر تیم کولاک قرار گرفتند و حریف خود را با هت‌تریک علی خدایی و تک گل محمد حسین توکلی چهار بر صفر مغلوب کردند.
 
سرمربی تیم فوتبال نونهالان پرسپولیس در پایان این بازی گفت: در این بازی از این بابت بسیار خوشحال بودم که تیم حریف واقعا از بازیکنان نونهال و بعضا کم سن و سال‌تر استفاده می‌کرد و اصلا صغر سنی نداشتند. در حال حاضر بحث صغر سن، از مشکلات جدی در فوتبال پایه تهران است. بعضی از مطرح‌ترین تیم‌های این رده، آشکارا از بازیکنانی استفاده می‌کنند که عضلات درهم تنیده آنها نشان می‌دهد که تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند بازیکن نونهال باشند.
 
وی افزود: این معضل، فوتبال پایه تهران را رو به نابودی می‌برد. چند سالی هم هست که قانون گذاشته‌اند اگر بازیکنی صغر سنی بود، خودش تنبیه می‌شود و بدون توجه به اینکه مسوولان آن نقش داشته‌اند یا نه، از جریمه تیمی و تغییر نتایج خبری نیست و این قانون با توجه به عدم نظارت کافی باعث شده است تا استفاده از بازیکنان صغر سن، در سطح گسترده‌ای انجام شود. مثلا همین حالا در یکی از تیم‌ها بازیکنی بازی می‌کند که سه سال قبل در تیم نونهالان پرسپولیس بود. اگر این رویه تغییر نکند، همین چند استعدادی هم که کشف شده‌اند، دیگر ظهور نخواهند کرد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار