سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که 2 گل جلو می‌افتد شایسته برد است اما باید یاد بگیریم که بعد از دو گل همه چیز را تمام شده نبینیم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران حمید درخشان پس از تساوی 2 بر 2 پرسپولیس مقابل گسترش فولاد در نشست خبری گفت: بازی خوبی انجام دادیم .همه اتفاقات می توانست به نفع ما باشد . بازی برد را باختیم.

وی ادامه داد:اشتباهات به قدری آشکار بود که از دست من مربی هم کاری برنمی آمد.یک مربی نمی‌تواند در دقیقه آخر خودش بیاید و پنالتی بزند. تیمی که 2 گل جلو می‌افتد شایسته برد است.

درخشان ادامه داد: باید یاد بگیریم که بعد از دو گل همه چیز را تمام شده نبینیم. این خیلی بد است که بازیکن همیشه فکر کند تیمش در هر شرایطی برنده است.
 
وی ادامه داد:  پنالتی ما هم گل نشد. از این بدتر نمی شود. وقتی تیمی گل نزند خیلی چیزها را از دست می‌دهد.نتیجه برد را با  اشتباه‌های فردی  از دست دادیم.بازیکن باید احساس مسئولیت کند و البته شاید به خاطر همین موضوع است که فشار زیادی را متحمل می‌شود.

وی گفت:اگر یک دروازه‌بان اشتباه بچگانه نکند، تیم نمی‌بازد یا بازیکنی که در جام جهانی بازی کرده وقتی پنالتی را به بیرون می‌زند همین سؤال‌ها هم پرسیده می‌شود. با این حال معتقدم بازیکنان تحت فشار هستند که حتماً ببرند، مشخص است وقتی تیمی تمرکز ندارد نمی‌تواند برنده باشد.  

درخشان ادامه داد:اگر می‌خواستم پنالتی را به یک بازیکن داخلی بدهم همه می‌گفتند چرا، اما آن را به یک بازیکن اروپایی دادم که او این کار را انجام بدهد اما او ضربه را خراب کرد. بهترین بازیکنان دنیا هم پنالتی خراب می‌کنند .تیمی که چهار روز به چهار روز بازی می‌کند، کار برایش سخت می‌شود. البته فکر می‌کنم بازیکنان ما خسته هم بودند، ولی اگر توپ اومانیا به درون دروازه می‌رفت این سؤال‌ها مطرح نمی‌شد.
 
سرمربی پرسپولیس  در ادامه افزود:بازیکنانی که مدعی هستند قراردادشان نسبت به اروپایی‌ها کمتر است، باید این را بدانند که بازیکن اروپایی حرفه‌ای است. کاسیاس و گرت بیل بیرون می‌نشیند اما صدایشان درنمی‌آید، اما در ایران انگار همه باید از اول فصل تا آخر فصل فوتبال بازی کنند. پول‌ها آنها هم اوایل هفته واریز خواهد شد.

برچسب ها: لیگ ، برتر ، خلیج ، فارس ، ایران ، درخشان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۵۵ ۱۵ آبان ۱۳۹۳
آقای درخشان مربی نیستی ازهمون اولم گفته بودم این حرفم رو
آخرین اخبار