در صورت موافقت شورای تامین؛

بهروان: همه تمهیدات برای برگزاری دربی در 2 آذر فراهم شده است/ فروش بلیت بصورت الکترونیکی خواهد بود

مسئول کمیته برگزاری مسابقات گفت: بدون شک تمامی تمهیدات در راستای برگزاری دربی در تاریخ 2 آذر فراهم شده است و در صورت عدم موافقت شورای تأمین 7 آذر تاریخ برگزاری دربی خواهد بود.

غلامرضا بهروان در خصوص برگزاری مسابقه شهرآورد پایتخت به خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بدون شک آماده برگزاری مسابقه دربی پایتخت هستیم و سازمان لیگ برای برگزاری هرچه بهتر این بازی آمادگی لازم را دارد.

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ برتر در ادامه افزود: سازمان لیگ آماده است که بازی استقلال-پرسپولیس را دوم آذر برگزار کند و این تاریخ زمانی قطعی می‌شود که شورای تأمین موافقت کند.

بهروان ادامه داد: ما منتظر نظر شورای تأمین هستیم که در این خصوص نظر نهایی خود را اعلام کند.

وی گفت: طی نامه‌ای که در خصوص برگزاری مسابقات ارسال کرده بودیم منتظر نظر شورای تامین بودیم و قرار است فردا در جلسه‌ای که در استانداری تهران و در شورای تامین برگزار می‌شود نتیجه نهایی و تاریخ قطعی را اعلام کنیم و اگر موافقت شود در همان تاریخ یعنی 2 آذر برگزار می‌شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ برتر اضافه کرد: فردا قرار است در خصوص زمان دیدار صحبت شود و مسئولان دو باشگاه نیز در این خصوص یعنی برگزاری بازی در 2 آذر موافقت کرده‌اند ما چاره‌ای به جز برگزاری این دیدار نداریم در غیر این صورت برنامه‌های جام حذفی که در تیم استقلال و پرسپولیس حضور دارند به هم می‌خورد.

بهروان ادامه داد: باید شرایطی مهیا شود که این دیدار به بهترین شیوه برگزار شود.

مسئول کمیته برگزاری مسابقات در خصوص وضعیت بلیت فروشی این دیدار تصریح کرد: هواداران دو تیم از هم‌اکنون به سایت مربوطه مراجعه و بلیت‌های این دیدار را خریداری کنند بر طبق اعلام مسئولان بلیت‌فروشی اکترونیکی، مقداری بلیت فروخته شده و ما منتظر شرایطی هستیم که بتوانیم پیگیری‌ها را انجام دهیم.

وی در خصوص تمهیدات اندیشیده شده سازمان لیگ عنوان کرد: سازمان لیگ همه شرایط لازم را دارد و همه تمهیدات را اندیشیده که این بازی را در دوم آذر برگزار کند و تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر بازی اندیشیده است و ما منتظر نظر شورای تأمین هستیم و به محض اعلام نظر شورای تأمین این بازی در زمان مقرر تعیین شده برگزار می‌شود.

بهروان خاطرنشان کرد: امیدوارم شاهد یک بازی خوب و پرشور باشیم و ما نیز در این راستا همه تلاش خود را به کار خواهیم گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: بهروان ، فوتبال ، دربی ، 2آذر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
kazem
۱۶:۰۴ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
مرده شور فوتبالتون را ببرند
آخرین اخبار