معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزرات ورزش و جوانان گفت: تا پایان حکم ریاست فعلی فدراسیون انجمن های ورزشی شش روز دیگر باقی مانده است و به همین دلیل از نظر قانونی نمی توانستیم وی را برکنار کنیم.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، سید نصراله سجادی در مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی که امروز 17 آبان ماه در حال برگزاری است در پاسخ به ایراد یکی از نامزدهای ریاست این فدراسیون مبنی بر اینکه چرا برای این فدراسیون مانند سایر فدراسیون ها سرپرست انتخاب نکردید، اظهار داشت: حکم ریاست علیپور 23 آبان 89 صادر شده است و شش روز دیگر نیز تا پایان حکم وی باقی مانده است.از این نظر وی هنوز رئیس این فدراسیون بوده و ما به لحاظ قانونی نمی توانستیم وی را برکنار کنیم و به جای وی سرپرست بگذاریم.
 مجمع انتخاباتی فدراسیون انجمن های ورزشی امروز به ریاست نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و سایر اعضای هیات های انجمن های ورزشی استانها در محل آکادمی ملی المپیک در حال برگزاری است.
در این مجمع هفت نماینده از داوران، مربیان، ورزشکاران و باشگاه های فعال، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش ، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نیروهای مسلح، وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و کمیته ملی المپیک ( در مجموع 43 نفر) حضور دارند.
 محمد علیپور،محمد حسین بازگیر،مهران تیشه گران، داود سلیانچی، عبدالکریم سودی و یحیی دادویی نامزدهای ریاست این فدراسیون هستند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید
۱۵:۴۸ ۱۷ آبان ۱۳۹۳
اقای سجادی می تونستید انتخابات را بندازید سه هفته دیگه و بعد سرپرست بذارید! مثل بقیه فدراسیونها!!!!111
آخرین اخبار