نارضایتی معاون وزیر از تیم امید و وینگادا؛

سجادی:متولیان فوتبال باید پاسخگو نتایج ضعیف تیم امید باشند

معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان از عملکرد تیم امید ایران و سرمربی پرتغالی این تیم در بازی‌های آسیایی اینچئون ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نصراله سجادی در خصوص اینکه رییس فدراسیون فوتبال از عملکرد وینگادا رضایت داشته و این مربی را تا المپیک ریودوژانیرو در ایران نگه خواهد داشت، عنوان کرد: واقعیت این است که من رضایتی از عملکرد تیم امید ندارم که بخواهد در مرحله گروهی حذف شود.در هر صورت مسوولان فدراسیون به عنوان متولیان این رشته پرطرفدار باید پاسخگوی نتایج باشند.

سجادی در مورد عملکرد ورزشکاران ایران در روز سوم بازی‌های آسیایی اظهار داشت: اولا باید به تیراندازان کشورمان به دلیل روز درخشانی که داشتند تبریک بگویم. امروز دیدار تیم ملی هندبال ایران برابر کویت را نیز تماشا کرده و از پیروزی لذت بردم ضمن اینکه مبارزات قدرتمندانه ووشوکاران نیز باعث شادی بود.

سجادی درخصوص اینکه آیا وزارت ورزش روی مدال طلای تیراندازی حساب کرده بود، گفت: در آینده می توان بهتر در این مورد صحبت کرد ولی می گویم که ما روی موفقیت آنها حساب می کردیم.

سجادی در پاسخ به این سوال که آیا مدال‌های امروز تیراندازی فشارها را از روی دوش کاروان کم خواهد کرد گفت: از ابتدا نیز ورزش‌های مدال آور ایران مشخص بودند و بارها اعلام کردم که نباید برای مدال آوری عجله کنیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: سجادی ، وزارت ، ورزش ، تیم ، ملی ، فوتبال ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردم استان کرمان
۰۸:۱۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۳
ای کاش ایشون از قصد غیرقانونی و بی عدالتی فدراسیون فوتبال هم انتقاد میکرد و میگفت جلوی این بی عدالتی را خواهد گرفت.چرا باید در حق مردم دیگر استانها ظلم شود و درشرایطی که بهروان گفته بود قانون اجازه حضور بازیکنان سرباز محروم شده را در تیمهای نظامی نمیدهد به تیمهای رقیب بروند؟
پیشنهاد ما به مسئولان مس اینه که با تهیه یک نامه مشترک با دیگر تیمهای هم گروه خود به فدراسیون اعلام کنند درصورتیکه بازیکنان سرباز محروم شده دیگر تیمها برخلاف حرفهای بهروان که گفته بود این بازیکنان حق حضور در تیمهای نظامی را ندارند و این بحث اصلا مطرح نیست و برخلاف قانون که نقل و امتقالات تیمها به پایان رسیده،از حضور در لیگ انصراف خواهند داد تا دچار هزینه های اضافی نشوند و تیمهای مورد نظر فدراسیون از هم اکنون صعود کرده باشند.قطعا این نامه و این اقدام از سوی مردم استانشان مورد پشتیبانی و تایید خواهد بود و به جهانیان نشان خواهد داد فوتبال ایران در چه جایگاهی قرار دارد و درخواست داریم درصورت تهیه این نامه از آن کوتاه نیایند که کوتاهی در قبال آن ظلم به مردم استانشان خواهد بود
آخرین اخبار