معاون توسعه ورزش های حرفه ای وقهرمانی وزیر ورزش و جوانان گفت:تیم ایران بازی قدرتمندانه ای را مقابل چین در زمین به نمایش گذاشت ، اما داوری این دیدار بسیار ضعیف بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ نصراله سجادی که در سالن سامسون شهر اینچئون از نزدیک شاهد بازی ایران وچین بود،گفت: داوری ضعیف این بازی مانع ازدادن حق به ایران در برخی مواقع شد و این مساله کار بسکتبالیست های ایرانی را سخت کرده بود.
 
تیم بسکتبال ایران روز یکشنبه در دور سوم رقابت های بسکتبال بازیهای آسیایی 2014 برابر چین با نتیجه 75بر67به پیروزی رسید.

این دیداردرحالی برگزار شد که بازی خوب ملی پوشان بسکتبال ایران جو سالن را نیز به نفع کشورمان تغییر داد و هواداران تیم ملی چین کاملا ساکت شده و فقط فریاد ایران ، ایران شنیده می شد.

یک خبرنگار چینی از روزنامه خلق چین در حاشیه این دیدار ضمن تایید توانمندی تیم ایران مدعی شد که تیم ملی چین با بازیکنان جدید و بدون ترکیب اصلی در این دیدار حاضر شده است.

سجادی در خصوص ادامه روند کاروان ورزشی ایران در هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون گفت: ما تاآخرین روز این دوره از بازیها رقابت سختی با قزاقستان داریم که امیدوارم بتوانیم جایگاه خوبی در جدول بازیها کسب کنیم.

وی درمورد نتیجه ایران در رشته دوچرخه سواری نیز گفت: پیش بینی مدال در دوچرخه سواری را کرده بودیم و حال منتظر درخشش و مدال آوری کشتی گیران هستیم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار