نمایش "لکه" به کارگردانی غزل نعیمی از فردا در تماشاخانه انتظامی اجرا می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی نمایش "لکه" اجرای این اثر از 18 آبان آغاز می شود و به مدت سه هفته، ساعت 17:30 در تمایشخانه‌ی انتظامی واقع در خانه‌ی هنرمندان ایران به اجرا می رسد.
 
متن اثر را امیر گیل بر اساس نمایشنامه ی پیکر زن همچون میدان نبرد، نوشته ی ماتئی ویسنی یک و ترجمه ی تینوش نظم جو نوشته است و کارگردانی آن را غزل نعیمی به عهده گرفته است.
 
لازم به ذکر است این اثر در چهاردهمین جشنواره ی تئاتر تجربه به اجرا در آمده است و  جوایز بخش های کارگردانی، طراحی صحنه، طراحی لباس و طراحی نور را کسب کرده و نامزد دریافت جایزه ی بهترین اثر شده است.

آیدا صادقی، دانیال خجسته و شب بو طوفانی در لکه به ایفای نقش می پردازند و دیگر عوامل عبارتند از: آهنگساز: اشکان فرامرزی، طراح لباس: امیر عالمی، مدیر اجرا و دستیار کارگردان: مهدی پارسی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: افسانه رضایی، مشاوره و اجرای دکور: سیاوش میری، مشاوره و اجرای لباس: پریسا نکو قدم، دستیار آهنگساز: سیاوش خوش روز.

نعیمی در باره ی شیوه ی شکل گرفتن کار افزود: ما به شکل کارگاهی پیش رفتیم و طرح های من و متن نویسنده  با همکاری گروه کامل شد.




انتهای پیام/

برچسب ها: تئاتر ، نمایش ، لکه ، انتظامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار