دبیر سازمان والیبال ساحلی از اعزام نشدن تیم ملی ساحلی کشورمان به اردوی تدارکاتی قطر خبر داد.

کسری غفوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: قرار بود ملی پوشان قبل از اعزام به تایلند و حضور در رقابت‌های ساحلی آسیا یک مرحله اردو در کشور قطر داشته باشند و از دوحه به کاروان ساحلی کشورمان ملحق شوند ولی مسئولان کمیته ملی المپیک اعلام کردند که یک چنین شرایطی را نمی‌توان فراهم کرد و همه اعضای کاروان باید دریک زمان مشخص و با هم تهران را به مقصد کشور تایلند ترک کنند.
 
وی تصریح کرد: با توجه به شرایط موجود و عدم اعزام تیم به قطر، قرار شد که تیم ملی والیبال ساحلی آخرین مرحله از تمرینات خود را در جزیره کیش برگزار کند. بر این اساس ملی پوشان فردا جمعه 16 آبان ماه تهران را به مقصد کیش ترک کرده و تا روز سه شنبه 20 آبان ماه تمرینات خود را در زمین‌های ساحلی جزیره دنبال خواهند کرد.
 
دبیر سازمان والیبال ساحلی در ادامه افزود: با توجه به اجرای سیاست جوانگرایی از سوی فدراسیو و سازمان والیبال ساحلی ملی پوشان اعزامی به تایلند کم تجربه هستند ولی به دلیل پشت سر گذاشتن اردوهای تمرینی سخت و سنگین از آمادگی بسیار خوبی برخوردارند و در این دوره از بازی‌های ساحلی آسیا امیدوار به کسب مدال آن‌ها هستیم.
 
غفوری ضمن اشاره به چشم انداز برنامه‌های اجرایی سازمان ساحلی فدراسیون والیبال اظهار داشت: ساحلی بازان کشورمان باید حضور در المپیک ریودوژانیرو را به عنوان هدف اصلی خود مد نظر قرار دهند، از ژانویه سال 2015 مسابقات مربوط به کسب سهمیه المپیک 2016 آغاز می‌شود باید ساحلی بازان از همان زمان برای کسب امتیاز تلاش کنند هرچه در مسابقات بیشتری شرکت کنیم رنکینگ بازیکنان بالاتر رفته و در جدول مقدماتی یا اصلی قرار خواهند گرفت. ما باید راهی را برویم که برای کسب سهمیه راحت‌تر باشیم.  
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار