بجنورد؛

آموزش 29 هزار و 206 بی سواد در خراسان شمالی

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: برای شتاب بخشی به سوادآموزی و آموزش 29 هزار و 206 نفر تا سال 1395 در 14 قالب برای نهادها و گروه های مختلف رسالت سوادآموزی تقسیم بندی شد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش مهدی مودی افزود : برای سوادآموزی 29 هزار و 206 نفر، با مشارکت نهادها و گروه های مختلف اجتماعی 14 تقسیم بندی انجام شد.

وی افزود: معاونت سوادآموزی با سهم 8 هزار و 206 نفر رهبری این مشارکت را بر عهده دارد و از طریق عقد قرار داد با موسسات و افراد حقیقی بدون ایجاد حق استخدام ، با سواد کند.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان گفت: در این تقسیم بندی برای آموزش از طریق فرهنگیان 5 هزار نفر ، برای اعضای کمیته اماد امام خمینی ، دانش آموزان ، اداره کل امور روستایی ، بسیج سازندگی ، نیز هر یک 2 هزار نفر در نظر گرفته شده است.

مودی افزود: همچنین برای استفاده از حضور علما و روحانیون ، سازمان جهاد کشاورزی ، اداره کل زندانها ، اداره کل امور عشایر ، اداره کل کار و امور اجتماعی و اعضای خانواده بی سوادان نیز هر یک هزار نفر در این امر مشارکت گنجانده شده است.

به گفته مودی این طرح به صورت پیشنهاد به نهادها و سازمان های اعلام شده است تا از آذرماه امسال اجرایی گردد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.