تبریز؛

ناراحتم که دیدار با استقلال را از دست دادم

بازیکن تراکتورسازی گفت: خیلی ناراحتم که بازی مقابل استقلال را از دست دادم. در دیدار مقابل گستش فولاد روی یکی از صحنه‌ها کارت گرفتم و متاسفانه این دیدار حساس را از دست دادم که امیدوارم هواداران من را ببخشند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،مهدی کیانی درباره دیدار با استقلال تهران اظهار کرد: این هفته بازی سخت و حساسی مقابل تیم استقلال داریم که یکی از تیم های خوب لیگ برتر است و جزو مدعیان قهرمانی محسوب می شود. با توجه به این که تیم استقلال بازیکنان خوب و جنگنده ای دارد بازی بسیار سنگینی برابر این تیم داریم که امیدوارم با کسب نتیجه خوب مقابل این تیم پیروزی میدان باشیم.

وی افزود: ما هفته گذشته عملکرد قابل قبولی مقابل گسترش فولاد داشتیم و با اینکه دو تیم برای کسب 3 امتیاز وارد زمین مسابقه شده بودند موفق شدیم با کسب پیروزی از زمین مسابقه خارج شویم و این برد توانست قبل از دیدار مقابل استقلال روحیه خوبی به بازیکنان ما بدهد.

کیانی درباره محرومیتش مقابل استقلال گفت: خیلی ناراحتم که بازی مقابل استقلال را از دست دادم. در دیدار مقابل گستش فولاد روی یکی از صحنه ها کارت گرفتم و  متاسفانه این دیدار حساس را از دست دادم که امیدوارم هواداران من را ببخشند.

ولی به هرحال این اتفاق در جریان بازی رخ داد و من شرمنده هواداران شدم ولی امیدوارم با درخشش دیگر بازیکنان تیم مقابل استقلال به پیروزی برسیم.

بازیکن تراکتورسازی تصریح کرد: استقلال یکی از اصلی ترین مدعیان قهرمانی است و بازی مقابل این تیم شرایط سختی دارد ولی با توجه به توانایی بازیکنان تم ما این امید را به هواداران می دهیم با تمام توان مقابل این تیم بازی کنیم و به پیروزی برسیم.

وی افزود: محرومیت هواداران تراکتور از دیدار مقابل استقلال نوعی بی انصافی بود و خیلی خوشحالم که هوادارانمان می‌توانند در این دیدار حضور پیدا کنند و این دیدار را از نزدیک ببینند. حضور این هواداران قوت قلب بازیکنان ما خواهد بود و انرژی خوبی به بازیکنان می‌دهد.

کیانی خاطرنشان کرد: فوتبال ایران اخیراً با کاهش تعداد تماشاگر رو به رو بوده است و این تیم تراکتورسازی است که همواره با هوادارانش آمار تماشاگران لیگ ایران را افزایش داده است و محروم کردن این هواداران کار خوبی نیست و باید فدراسیون فوتبال از این هواداران پرشور حمایت کند تا بیش از پیش در ورزشگاه حضور یابند.

مربی فوتبال تراکتورسازی گفت: به قهرمان نیم‌فصل هیچ جامی تعلق نمی‌گیرد و در حال حاضر تنها هدف ما انجام بازی‌های بهتر و ادامه دادن به روند رو به رشد خود تا پایان فصل است.

حسین خطیبی درباره دربی تبریز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم نمایش خوبی را ارائه دادند؛ اما بازیکنان ما تلاش زیادی کردند و با انجام یک بازی خوب خواسته‌های ما را در زمین اجرا کردند.

وی افزود: با توجه به مالکیت توپ و موقعیت‌های گلی که ما در اختیار داشتیم حق ما در این مسابقه پیروزی بود که خدا را شکر به حقمان رسیدیم.

خطیبی با آرزوی موفقیت برای تیم گسترش فولاد، گفت: گسترش هم شهری ما و یک تیم بسیار خوبی است که امیدوارم در بازی‌های پیش رو بهترین نتایج ممکن را کسب کند.

مربی تراکتورسازی درباره جذابیت‌های این دیدار اظهار کرد: هر دو تیم با امتناع از ضد فوتبال، یک بازی خوب را از خود به نمایش گذاشتند و تیم ما با انجام یک بازی با برنامه توانست پیروز از زمین‌بازی خارج شود.

خطیبی درباره دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال تهران تصریح کرد: خوشحالم که این دیدار با حضور هواداران برگزار می‌شود چون تراکتور بدون هوادارانش چیزی ندارد.

وی افزود: ما امیدواریم همین روند را ادامه دهیم و به طور قطع در بازی با استقلال نیز برای سه امتیاز به میدان خواهیم رفت.

خطیبی درباره قهرمانی نیم‌فصل نیز گفت: به قهرمان نیم‌فصل هیچ جامی تعلق نمی‌گیرد و در حال حاضر تنها هدف ما انجام بازی‌های بهتر و ادامه دادن به روند رو به رشد خود تا پایان فصل است.

بازیکن تراکتورسازی گفت: امیدواریم در بازی با استقلال نیز هوادارانمان استادیوم را پر بکنند تا بتوانیم سه امتیاز آن بازی را هم به دست آوریم.

خالد شفیعی درباره دیدار مقابل گسترش فولاد اظهار کرد: خدا را شاکریم که توانستیم بازی خوبی را انجام دهیم و مزد زحماتمان را بگیریم.

وی که دیدار مقابل تیم سابقش را به دلیل سه کارته بودن ازدست‌داده بود، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما زحمت زیادی را کشیدند و چون از حساس شدن شرایط جدول خبر داشتیم بچه‌ها با جان و دل بازی کردند و با دعای خیر مردم و حمایت هوادارانی که از نزدیک شاهد تشویق‌های آنان بودم پیروز مسابقه شدیم.

 شفیعی در مورد دیدار هفته آینده با استقلال گفت: امیدواریم در بازی با استقلال نیز هوادارانمان استادیوم را پر بکنند تا بتوانیم سه امتیاز آن بازی را هم به دست آوریم.

بازیکن تراکتورسازی گفت: در حال حاضر اصلی‌ترین رقیب ما تیم استقلال تهران است که ما امیدواریم با بردی که هفته آینده مقابل این تیم کسب می‌کنیم اختلافمان را با این تیم به عدد ۷ افزایش دهیم.

حبیب گردانی درباره دیدار مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم از انگیزه بالایی برای برد این مسابقه برخوردار بودند.

بازیکن تیم تراکتورسازی افزود: ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم و توانستیم از نقاط ضعف حریف نهایت استفاده را ببریم و با گرفتن 3 امتیاز این مسابقه باروحیه بالاتری به مصاف استقلال برویم.

وی درباره تیم گسترش فولاد تبریز نیز گفت: گسترش بعد از سپردن سکان هدایت خود به فراز کمالوند تغییرات زیادی داشته و تبدیل به یک تیم بسیار خوب شده است.

گردانی گفت: هر دو تیم تیم‌های تبریز بودند که هیچ فرقی باهم ندارند و بردوباخت برای هیچ‌یک از دو تیم در دربی تبریز اهمیتی نداشت.

بازیکن تیم تراکتورسازی درباره ایجاد اختلاف سه امتیازی با تیم دوم جدول خاطرنشان کرد: 3 امتیاز در فوتبال امروز نمی‌تواند حاشیه امن مناسبی برای یک تیم باشد. در حال حاضر اصلی‌ترین رقیب ما تیم استقلال تهران است که ما امیدواریم با بردی که هفته آینده مقابل این تیم کسب می‌کنیم اختلافمان را با این تیم به عدد 7 افزایش دهیم.

وی تأکید کرد: استقلال یک تیم بسیار خوبی است که ما امیدواریم با برد این تیم حاشیه امنیت مناسبی را برای خودمان در صدر جدول ایجاد کنیم و همانند بازی با گسترش باانگیزه زیاد وارد میدان شویم و سه امتیاز را به ارمغان بیاوریم.
انتهای پیام/ز
برچسب ها: دیدار ، استقلال ، تراکتور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.