لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا می‌گوید بازی امشب تیمش مقابل سلتاویگو اهمیت زیادی دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، دو تیم فوتبال بارسلونا و سلتاویگو در هفتۀ نهم رقابت‌های لالیگا امشب به مصاف هم خواهند رفت.
لوئیس انریکه سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید این بازی اصلاً آسان نیست.

وی در این خصوص گفت: بازی در مقابل سلتا برای من بسیار خاص است زیرا تمام بازیکنان این تیم را به خوبی می شناسم. آنها تیم بسیار خطرناکی هستند به خوبی حفظ توپ می‌کنند و موقعیت‌های بسیار خوبی خلق می‌کنند.

انریکه در ادامه افزود: خیلی خوشحالم که آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند. در این فصل نشان دادند که هم در فوتبال بازی کردن و هم در نتیجه گرفتن عملکرد فوق العاده‌ای داشتند. سلتا باشگاه بسیار کوچکی است اما بسیار ارزشمند است. آنها بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارند و در دفاع بسیار منسجم هستند. بازی بسیار سختی خواهیم داشت. اما هدفمان مانند گذشته پیروزی می‌باشد.

انریکه در خصوص شرایط تیمش پس از شکست مقابل رئال مادرید در ال کلاسیکو گفت: تیم‌مان در این هفته تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته است. شکست همیشه آزار دهنده است. اما باید از پس این دست موقعیت‌ها برآییم و هر طور شده آن را از یاد ببریم زیرا در طول فصل با این شرایط زیاد مواجه خواهیم شد. نباید تا آخر فصل بگویم حق تیممان شکست نبود. باید بتوانیم از یاد ببریم مهمترین مسئله صدر نشینی است که خوشبختانه ما هنوز در صدر قرار داریم و باید با تلاش روز به روز بهتر شویم.

سوارز به خوبی تمرین می‌کند و در شرایط خیلی خوبی قرار دارد. ما شانس دیدن بازی‌های او را در زمین داریم بنابر این بهتر می‌توانیم در خصوص فوتبال سوارز قضاوت کنیم.

انتهای پیام/



برچسب ها: موقعیت ، باشگاه ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار