در آستانه ال کلاسیکو؛

انریکه:‌ مصدومیت بیل تاکتیک‌ ما را تغییر نخواهد داد/سوارز به میدان خواهد رفت

لوئیس انریکه‌ سرمربی تیم فوتبال بارسلونا می‌گوید: سوارز در بازی امشب مقابل رئال به میدان خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، تیم فوتبال بارسلونا امشب در دیداری حساس از هفته‌ی نهم رقابت‌های لالیگا در دیداری سنتی میهمان تیم رئال‌مادرید است.
 
 لوئیس انریکه سرمربی تیم بارسلونا معتقد است:مصدومیت بیل هیچ تاثیری بر تیمش نخواهد گذاشت.
 
وی در این خصوص گفت: ما فلسفه‌ی فوتبالمان را بر اساس بازیکنان رقیب تغییر نخواهیم داد شرایط مختلف را در نظر می‌گیریم و سپس ترکیب اولیه را به میدان می‌فرستیم.
 
 انریکه در ادامه افزود: ال کلاسیکو همیشه جذاب و سر گرم کننده بوده است مربیان همیشه باید از آمادگی بازیکنانش برای حضور در این بازی مهم اطمینان داشته باشند ما اینجاییم تا هوادارن را سر گرم کنیم.
 
یکی از قابلیت‌های رئال این است که بازیکنانش همیشه در حال تغییر هستند و از توانایی زیادی در گل زدن برخوردار هستند  من احترام  زیادی برای آقای آنجلوتی قائل هستم و هیچ مشکلی مخصوص با ایشان ندارم.
 
 این مربی 44 ساله در ادامه افزود: در بازی امشب برای پیروزی به میدان می‌رویم باید از ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار بگیریم هدفمان به نمایش گذاشتن یک فوتبال ناب و پیروزی است .
 
انریکه در ادامه در خصوص سوارز گفت: با توجه به اتمام محرومیتش در این دیدار حتما به میدان خواهد رفت اما نمی‌توانم دقیقا بگویم چند دقیقه بازی خواهد کرد.
 
پیوستن به تیم و بازی باری بارسا برای او بسیار ارزشمند است ؟ هم در شرایط خوبی قرار دارد و تمرینات بسیار خوبی را شت سر گذاشته است به احتمال خیلی زیاد بتواند به میدان برود.
 
 گفتنی است: تیم فوتبال بارسلونا از هشت دیدار قبلی در لالیگا با 22 امتیاز در صدر قرار دارد این تیم از ابتدای این رقابت‌ها گلی دریافت نکرده و با تفاضل گل 22 در شرایط ایده آلی قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، سوارز ، تغییر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار