آنچلوتی:

خوشحالم مربی رئال مادرید هستم/برای تعویض از بازیکنان نظر‌خواهی نمی‌کنم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید از پیروزی سه بر صفر مقابل لیورپول ابراز خوشحالی کرده و با لحنی کنایه آمیز به سرمربی بارسلونا گفت: برای تعویض بازیکنان از آنان نظرخواهی نمی‌کنم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  به نقل از اسکای اسپرت، تیم رئال مادرید با 3 گل در نیمه نخست که توسط کریس رونالد (دقیقه 23) و بنزما(دقایق 30 و 43) به ثمر رسیدند از سر لیورپول در ورزشگاه آنفلیر بگذرد.

آنچلوتی، سرمربی رئال پس از این بازی گفت: بازیکنان رئال بسیار پخته و با اعتماد به نفس ظاهر شد همه چیز طبق برنامه پیش رفت و توانستیم بازی را با جدید کنترل کنیم رئال در دقایق نخست خوب دفاع کرد و پس از تیم به انسجام گروهی رسید.

وی در مورد بازی شنبه آینده مقابل بارسلونا گفت: هر دو تیم در شرایط خوبی به سر می برند مطمئن هستیم ال کلاسیکو زیبایی در پیش خواهیم داشت، خیلی خوش شانس هستم که مربیگر رئال را بر عهده دارم و می توانم این بازی را روز شنبه از روی نیمکت تماشا کنم.

** کنایه آنچلوتی به لویس انریکه

 آنچلوتی در مورد تعویض کریس رونالدو گفت: تصمیم داشتم در شرایطی که اوضاع خوبی پیش برود به رونالدو استراحت بدهم او در دیدار مقابل لیورپول خیلی دوید و بیش از همه  تلاش کرد، او یک گل به ثمر رساند و از این بابت خوشحال بود پس برای اجتناب از هر مصدومیت احتمالی وی را تعویض کردم تا برای بازی شنبه آینده آماده باشد، البته من برای این کار از بازیکنان نظر خواهی نمی‌کنم، این جمعه آنچلوتی کنایه ای به لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا بود که در دیدار مقابل ایبار از لیونل مسی پرسیده بود آیا می تواند او را تعویض کند و ستاره آرژانتینی هم مخالفت خود را ابراز داشته بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: با
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار