مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ملارد با حضور جمعی از مسئولین محلی و منطقه و شهرستانی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملارد برگزار شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، داوود کرمی فرماندار ملارد در مراسم تودیع و معارفه بخشدار مرکزی ملارد که درسالن اداره فرهنگ وارشاد اسلامی این شهرستان و با حضور امام جمعه ملارد وجمعی از مسئولان برگزار شد ضمن تسلیت به مناسبت ایام عزاداری امام حسین (ع) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متاسفانه به شیوه‌ای هوشمندانه پیام حسین‌بن علی‌(ع) در واقعه عاشورا دگرگون شده و بیشتر از آنچه به شعور این واقعه عظیم پرداخته شود به شور حسینی پرداخته شده و متاسفانه گاه در مداحی ها مواردی مطرح می شود که فلسفه واقعی قیام عاشورایی را به تصویر نمی‌کشد.
 
وی در ادامه افزود: مسجد و حسینیه جایگاهی برای هدایت است و اگر چنین کارکردی از آن گرفته شود بود و نبود آن چندان تفاوتی ندارد.
 
 این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: بدعت‌های جدیدی که در عزاداری‌های امام حسین(ع) شاهدیم بسیار نگران کننده است و امید آن داریم در این ایام پیام اصلی عاشورا را دریابیم و آن را نشر و گسترش دهیم.
 
*همسویی در مدیریت شهرستان ملارد مطلوب وسازنده است
 
در ادامه این مراسم حجت الاسلام و المسلمین سید حسین حسینی امام جمعه ملارد ضمن تشریح ابعاد گوناگون قیام عاشورایی تصریح کرد: حسین بن علی (ع) به دنبال حکومت نبود بلکه نجات اسلام را در اولویت خویش قرار داده بود و آنچه که در مقابل خود می‌دید فردی که بود که مسیر روش و منش وی بر خلاف شریعت اسلامی بود و اهداف دیگری را دنبال می نمود.
 
وی در ادامه افزود: آروزی توفیق روز افزون برای بخشدار جدید وکلیه مسئولین در شهرستان ملارد را از ایزد منان خواهانم و به حول و قوه الهی با همدلی و همسویی مطلوبی که در کلیت ستاد مدیریتی شهرستان مذکور جاری و ساری است امید آن می‌رود روند رشد و توسعه منطقه مورد اشاره بیش از پیش تقویت شود.
 
گفتنی است، در پایان این جلسه مراسم تودیع ناصر انصاری بخشدار پیشین ملارد و معارفه سلطانی بخشدار جدید بخش مرکزی ملارد برگزار شد.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: ملارد ، تودیع ، معارفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار