خوزه مورینیو سرمربی باشگاه چلسی مدعی شد تا بیست سال آینده در صدر برترین مربیان دنیا قرار خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، خوزه مورینیو سرمربی نام آشنای فوتبال که به تازگی جزو ده سرمربی جهان قرار گرفته است با تیم چلسی در این فصل توانسته عملکرد درخشانی را از خود نشان دهد و مدت‌های طولانی جایگاه صدر جدولی را به خود اختصاص دهد. اما مربی 51 ساله چلسی در حالی مربیان با سابقه ای مانند آرسن ونگر را نکوهش می کند که مدت طولانی در کسوت مربیگری هستند را  نکوهش می کند که خود به تازگی اعلام کرده تا 15 الی20 سال آینده قصد حضور در این شغل را دارد و می‌خواهد همچنان در صدر مربیان جهان قرار گیرد.
 
وی در این خصوص گفت: برای من این وضعیت کاملا واضح است من می‌خواهم تا 15 الی 20 سال آینده در بالاترین سطح به کارم ادامه دهم. وقتیکه‌ شما به بالاترین سطح می رسید می‌خواهید در آن سطح باقی بمانید و این مسئله کاملا طبیعی است و این مسئله کاملا طبیعی است اگر در طول این مدتی که کار می کنم که در بالاترین سطح قرار بگیرم و باشم این اتفاق رخ خواهد داد. اما اگر این اتفاق رخ ندهد و من خوب نباشم مسلما شغلم را عوض می‌کنم چرا که در آن زمان فقط باشگاه های کوچک در انتظار من هستند من فکر می کنم کمی درست داشته باشد یا بخواهد خود را عوض کند از جایگاه بالا به پایین بیاید. اما بازهم این را تکرار می کنم من به کارم ادامه می دهم اگر از لحاظ فیزیکی و ذهنی در شرایط خوبی باشم که انتظار دارم 15 الی 20 سال آینده این طور باشم.
 
 خوزه مورینیو در خصوص هری ردنپ سرمربی تیم کوئین پارک رنجرر گفت: من فکر نمی‌کنم که هری ردنپ تحت فشار باشد، من فکر می‌کنم مربیانی تحت فشارهستند که جایگاهشان در خطر است. من خیلی خوشحالم که هری جزو آن دسته نیست و بسیار خوشحالم که در لحظه سختی به یاری تیم شتافت. من به  هری اعتماد دارم او مرد حال و آینده است. فکر می‌کنم هری کاملاً آرام است و می‌داند که جایگاهش وابسته به نتایجی که می‌گیرد نیست.

مورینیو همچنین در خصوص مصدومیت کاستا گفت: این برای ما خیلی خوب است ، هر چند برای شما سخت خواهد بود وقتی که تنها یک مهاجم داشته باشید، اما وقتی شما دو مهاجم داشته باشید شرایطتتان ارتقاء می‌یابد. چیزی که می‌توانم راجع به کاستا بگویم این است که کاستا از همان زمان که به چلسی آمد مشکل داشت هر چند ما آن را به خوبی مدیریت کردیم و توانستیم او را در اوج آمادگی با وجود مصدومیت نگه داریم، اما پس از حضور او در بخش ملی او را در چهار بازی برابر کریستال پالاس، ماریبور، شروبری و منچستر یونایتد از دست دادیم که هر چهار تای آن واقعاً سخت بود اما هم اکنون او در دسترس است، اما باید بسیار مراقب باشیم تا مصدومیتش بیشتر نشود، ما باید او را آماه نگه داریم و بیشتر از این لازم نمی‌بینم که چیزی بگویم.

گفتنی است، در چارچوب رقابتهای هفته دهم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس امروز چلسی به مصاف شاگردان هری ردنپ در تیم قعر نشین کوئینز پارک رنجرز می‌رود.

تیم چلسی هم اکنون با سپری شدن 9 هفته و در آستانه هفته دهم رقابت‌های لیگ پریمیر انگلیس صدرنشین لیگ انگیس قرار دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: تیم ، مربی ، قهرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار