وینسته‌ دل بوسکه‌‌ سرمربی تیم ملی اسپانیا می‌گوید: باید دروازه بانی آماده را جایگزین کاسیاس کند

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، ویسنته‌ دل بوسکه‌ سرمربی با تجربه‌ی تیم ملی اسپانیا معتقد است اگر سطح بازی بازیکنانش‌ افت کند از تیم ملی  کنار گذاشته خواهند شد.
 
 وی می‌گوید: باید جایگزین مناسبی برای کاسیاس پیدا کند.
 
 وی در این خصوص گفت: کاسیاس هر سال ‌ پیرتر‌ می شود و ممکن است روزی مصدوم شود و نتواند برای باشگاهش بازی کند ما به دروازه‌ بانی آماده نیاز داریم.
 
دل بوسکه‌ در ادامه افزود: تمام بازیکنان باید توانایی کاپیتانی و رهبری تیم را داشته باشند شاگردان من باید بتوانند این قابلیت را هر روز در زمین بهبود ببخشند هر بازیکنی ممکن است یک روز کارش در تیم ملی تمام شود بنابر این ما باید جایگزین‌ های مناسبی پیدا کنیم.
 
 سرمربی کهنه کار در خصوص کاستا افزود: کاستا هیچ مشکلی‌ در تیم ملی ندارد مورد او بخصوص است در ابتدا کسانی در تیم بودند  که خارجی بودن او را یک مشکل می‌پنداشتند اما با گذشت زمان  این مشکل حل شد و تیم او را پذیرفت.
 
  کاستا انگیزه‌ی بسیار بالایی دارد گاهی اوقات  او دچار اشتباه می‌شود اما دوست دارد یکی از ما باشد من به او اطمینان زیادی دارم هر چند که نتوانست‌ در ابتدا خود را با تیم وفق دهد.
 
دل بوسکه‌ در خصوص کوکه ستاره ی تیم اتلتیکو‌مادرید گفت: کوکه‌ فصل گذشته‌ بازی بسیار خوبی ارائه داد، در این فصل هم اثر گذاری بازی می‌کند او به کار گروهی اهمیت زیادی می‌دهد و بسیار فیزیکی بازی می‌کند او یکی از بازیکنان مهم تیم ما است در تیم اتلتیکو  او در جناحین بازی می‌کند اما در تیم ملی در وسط جابه جایی پست برای کوکه اسان نیست اما او بسیار باهوش است و می‌تواند به خوبی در دو پست بازی کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار