ورزشکاران ایران در نخستین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس در پنج رشته به رقابت می‌پردازند.

در نخستین روز بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس، ورزشکاران ایران در ۵ رشته قایقرانی، شمشیربازی، تیراندازی، ژیمناستیک و تنیس روی میز به رقابت می‌پردازند.

روئینگ المپیک ۲۰۲۴؛ مجلل به جدول شانس مجدد راه یافت 

رقابت‌های قایقرانی روئینگ بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس امروز در وایره سور ماین برگزار شد. در ماده قایق تک نفره سبک وزن و در دور مقدماتی، فاطمه مجلل در زیر گروه یک با زمان ۸:۰۱:۳۰ دقیقه چهارم شد و به جدول بخت مجدد یا رپشاژ راه یافت.

فاطمه مجلل در رقابت های روئینگ المپیک ۲۰۲۴ پاریس

المپیک ۲۰۲۴ پاریس؛ شکست فتوحی در جدول ۶۴ نفره 

محمد فتوحی با شکست برابر نماینده مکزیک در جدول ۶۴ نفره مسابقات شمشیربازی بازی‌های المپیک از صعود به مراحل بالاتر بازماند.

مسابقات شمشیربازی سی و سومین دوره بازی‌های المپیک امروز (۶ مرداد) در اولین روز رسمی این بازی‌ها در پاریس آغاز شد.
 
روز نخست این رقابت‌ها به برگزاری دیدار‌های انفرادی در هر سه اسلحه برگزار شد. بر این اساس نمایندگان ایران در اسلحه سابر نیز طبق قرعه کشی انجام شده رقابت با حریفان خود را آغاز کردند.
 
رقابت نمایندگان ایران از جدول ۶۴ نفره و با دیدار محمد فتوحی برابر «جبران زئآ» از مکزیک آغاز شد. فتوحی در این دیدار با نتیجه ۱۵ به ۱۳ باخت و از صعود بازماند.
 
محمد فتوحی در مسابقات شمشیربازی بازی‌های المپیک 2024
 
 ژیمناستیک المپیک ۲۰۲۴؛ نتایج متوسط الفتی در پرش خرک 
 
در مقدماتی اسباب پرش خرک؛ مهدی الفتی از ایران در دو پرس امتیاز‌های ۱۴.۶۶۱ و ۱۴.۵۸۳ را کسب کرد و برای روشن شدن وضعیت در انتظار نتایج سایر شرکت کنندگان است. ۸ ژیمناست برتر به فینال صعود می‌کنند.
 
مهدی الفتی در مسابقات ژیمناستیک المپیک پاریس
 
 شمشیربازی سابر المپیک ۲۰۲۴؛ حذف پاکدامن با شکست از بخت کره‌ای قهرمانی 
 
در جدول انفرادی علی پاکدامن پس از استراحت در دور نخست امروز در دور دوم در مصاف کنتو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۱۵ - ۱۱ به پیروزی رسید و در دور یک هشتم نهایی برابر اوه سانگ اوک از کره جنوبی ۱۰ - ۱۵ شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
 
علی پاکدامن در مسابقات شمشیربازی المپیک پاریس
 
پیش از این محمد فتوحی در دور اول ۱۳ - ۱۵ مغلوب گیبران زیا از مکزیک شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت و محمد رهبری که در دور نخست استراحت کرد، در دور دوم امروز برابر سباستین پاتریس از فرانسه با نتیجه ۱۳ - ۱۵ شکست خورد و حذف شد.
 
تیراندازی المپیک پاریس ۲۰۲۴؛ حذف رستمیان از رقابت ۱۰ متر تپانچه بادی 
 
در مقدماتی ماده ۱۰ متر تپانچه بادی زنان هانیه رستمیان با ۵۷۱ امتیاز در رده ۲۲ قرار گرفت و حذف شد. ۸ تیرانداز برتر در این اسلحه به فینال راه یافتند.
 
مسابقات تیراندازی المپیک پاریس ۲۰۲۴
 
 شمشیربازی سابر المپیک ۲۰۲۴؛ شکست محمد رهبری در دور دوم 
 
در جدول انفرادی محمد رهبری که در دور نخست استراحت کرد، در دور دوم امروز برابر سباستین پاتریس از فرانسه با نتیجه ۱۳ - ۱۵ شکست خورد و حذف شد.
پیش از این محمد فتوحی در دور اول ۱۳ - ۱۵ مغلوب گیبران زیا از مکزیک شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. علی پاکدامن نیز پس از استراحت در دور نخست امروز در دور دوم در مصاف کنتو یوشیدا از ژاپن با نتیجه ۱۵ - ۱۱ به پیروزی رسید و در دور یک هشتم نهایی با اوه سانگ اوک از کره جنوبی روبرو می‌شود.
 
محمد رهبری شمشیربازی سابر المپیک ۲۰۲۴

بروزرسانی می شود...

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار