فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش برف و باران در تمامی محورهای ارتباطی چهارمحال و بختیاری، گفت: رانندگان از تردد غیرضروری در این استان به خصوص در مناطق غربی خودداری کنند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ،حمزه رفیعی اظهار کرد: در حال حاضر تقریبا در تمام نقاط این استان بارش برف و باران صورت می‌گیرد.

وی افزود: در حال حاضر تمام محورهای ارتباطی این استان لغزنده هستند و رانندگان باید نکات ایمنی به خصوص در زمینه رعایت فاصله با خودروهای جلو و حرکت با سرعت مجاز را بهتر از همیشه رعایت کنند.

رفیعی تاکید کرد: در غرب استان چهارمحال و بختیاری به خصوص در شهرستان‌های کوهرنگ و بن بارش برف سنگین است و حرکت در مسیر گردنه‌های چری، شاه‌منصوری و بارده بدون زنجیر چرخ امکان‌پذیر نیست.

فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری گفت: در اکثر محورهای ارتباطی این استان مه‌گرفتگی وجود دارد که این امر کاهش دید رانندگان را به همراه دارد و بر این اساس رانندگان باید با سرعت پایین و احتیاط بیشتر حرکت کنند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر تمامی محورهای ارتباطی این استان باز است و محور مسدود به علت بارش برف در این استان مشاهده نمی‌شود.

حمزه ادامه داد: از رانندگان محترم تقاضا داریم که سیستم گرمایشی، زنجیر چرخ و دیگر ملزومات مورد نیاز را آماده داشته باشند.

فرمانده پلیس‌راه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با توجه به شرایطی که بر محورهای ارتباطی این استان حاکم است از رانندگان عزیز خواهشمندیم از تردد غیرضروری به‌خصوص در مناطق غربی این استان جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/م
برچسب ها: شهرکرد ، برف ، باران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.