کادر فنی صلاح بداند، همچون یک سرباز در رقابتهای جهانی وزنه می زنم

جابر بهروزی: آمده ام تا به تیم ملی کمک کنم

جابر بهروزی گفت: به اردوی تیم ملی برگشتم تا اگر کادر فنی صلاح دانست، همچون یک سرباز با دوبنده تیم ملی در رقابتهای جهانی وزنه بزنم.

   به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، بهروزی که به تشخیص پزشکان دچار ناراحتی قلبی است، قبل از هر چیز درباره آخرین وضعیت خود گفت: اینکه از قول من نوشته شده باید عمل قلب باز انجام دهم دروغ بود. پزشکان گفته اند باید آنژیو کنم. من این موضوع را قبل از بازیهای آسیایی و در تست هایی که فدراسیون پزشکی از کاروان اعزامی کشورمان به اینچئون می گرفت متوجه شدم. متاسفانه همین آگاهی از بروز ناراحتی قلبی، به لحاظ روحی تاثیر بدی در من گذاشت و باعث شد از سه ماه پیش نتوانم تمریناتم را همچون گذشته ادامه دهم.
دلیل اصلی مدال نگرفتن من در بازیهای آسیایی هم همین مساله بود وگرنه وزنه 181 کیلویی، وزنه ای نبود که نتوانم آن را بالای سر ببرم.
بهروزی با بیان اینکه بلافاصله پس از بازگشت از بازیهای آسیایی با مراجعه با پزشکان متخصص پیگیری کارهای درمانی قلبش بوده است، افزود: پزشکان به من توصیه کردند هرچه زودتر آنژیو کنم، شرایط تیم ملی هم به گونه ای نیست که بتوانم نسبت به آن بی تفاوت باشم. بروبچه های تیم ملی هشت ماه است که به صورت شبانه روزی مشغول تمرین هستند تا در رقابتهای جهانی بتوانم نتجه بگیریم. در مسابقات کسب سهمیه المپیک هم نتیجه گرفتن فقط کسب مدال نیست. تمام تلاش ما کسب امتیاز بیشتر است تا سهمیه کامل المپیک 2016 را به دست بیاوریم. به همین خاطر من هم به اردوی تیم ملی برگشتم تا دست کادر فنی برای انتخاب نفرات نهایی بازتر باشد. اگرچه در این مدت به دلیل پیگیری امور پزشکی تمرینات خوبی نداشتم اما به اردوی تیم ملی برگشتم تا اگر کادر فنی صلاح دانست، همچون یک سرباز با دوبنده این تیم در رقابتهای جهانی وزنه بزنم.  بهروزی در پایان گفت: با توجه به استارت لیست اولیه رقابتهای جهانی، علاوه بر مدعیان آسیایی وزن 69 کیلوگرم که شانس های اصلی کسب مدال هستند،  روس ها هم در این وزن نماینده دارند. با این حال من بدون توجه به درد قلبم، تمام تلاشم را می کنم تا اگر در ترکیب بودم بتوانم امتیاز خوبی را برای تیم ملی به دست بیاورم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار