کارشناس وزنه‌برداری کشورمان گفت: برای اینکه بخواهیم در وزنه‌برداری به نتایج قابل قبول دست پیدا کنیم، باید تیم ملی را پشتوانه‌سازی کنیم.

مدد نصیری‌نیا در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: نداشتن پشتوانه کافی در وزنه برداری مشکل تیم ملی ما است. در هر وزنی باید با سه یا چهار نفر وزنه بردار در مسابقات حاضر شویم، ولی ما به تعداد معدودی اکتفا کرده‌ایم و جایگزین نداریم؛ این خودش نشانه این است که ما پشتوانه‌سازی نداریم.

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان در خصوص عملکرد وزنه‌بردارها در مسابقات آسیایی اینچئون بیان کرد: عملکرد خوبی نداشتند، وزنه‌بردارها اصلا با هم هماهنگ نبودند. همدلی در میان وزنه‌بردارها از بین رفته ودیگر مثل گذشته نیستند.

وی در مورد وضعیت و روند فعلی تیم ملی اذعان داشت: در کل مدت زمان ریکاوری که برای وزنه بردارها در نظر گرفته شده خیلی کم است و با این روندی که من دیدم چندان خوب نبوده و فکر می‌کنم دیگر مثل گذشته نیستند، ولی نباید امیدمان به خدا را از دست بدهیم.

کارشناس وزنه‌برداری کشورمان در خصوص کسب سهمیه المپیک اذعان داشت: همه چیز به مقامی که کسب می‌کنند بستگی دارد. اگر بهداد سلیمی و کیانوش رستمی اول شدند و بتوانیم چهار سهمیه بگیریم خیلی خوب عمل کرده‌ایم.

نصیری‌نیا در پایان در خصوص حضور ملی پوشان در لیگ وزنه برداری خاطرنشان کرد: در این موقعیت اصلا این تصمیمی که توسط فدراسیون گرفته شد، درست نبود.

درست است که در مسابقات لیگ به ملی‌پوشان فشار زیادی وارد شد و در هر دو حرکت یک ضرب و دو ضرب فقط یک حرکت انجام دادند ولی امکان اینکه به آنها ضربه‌ای وارد شود و مصدوم شوند نیز وجود داشت، در حالی که تا زمان برگزاری مسابقات جهانی زمان خیلی کمی در اختیار داریم.

به نظر من بهتر بود ملی‌پوشان برای مسابقات جهانی حاضر می‌شدند و با کسب امتیاز از رقابت‌های جهانی عدم حضورشان در لیگ را جبران می‌کردند.

انتهای‌پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار