معاون بازسازی و باز توانی مدیریت بحران کشور از باز بودن تمامی راه مواصلاتی استان گیلان و برآورد نشدن خسارت اولیه مناطق آسیب دیده خبر داد.

 محمد فرید لطیفی معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر گفت:‌ در 48ساعت گذشته با توجه به بارش‌های جوی و در استان گیلان بیشترین خسارات به شهرهای تالش، لنگرود، لاهیجان و نوشهر وارد شده است.

وی با اشاره به این که بخشی از خسارات در خصوص آب گرفتگی واحدهای مسکونی بوده بیان داشت:‌500واحد مسکونی در شهرهای آستارا، لنگرود، تالش دچار آب گرفتگی شده است.

لطیفی در خصوص رانش زمین در مناطق روستایی تالش، لنگرود و لاهیجان که باعث مسدود شدن راه مواصلاتی شده بود اظهار داشت:‌در حال حاضر تمامی راه‌ها و محورهای مواصلاتی باز است.

وی ادامه داد:‌ تاسیسات آب شرب تالش و لنگرود دچار خسارت شده که در این خصوص 2هزار و 100واحد مسکونی با کمبود آب شرب مواجه هستند که بخشی از آن برطرف و حدود 700واحد مسکونی به صورت سیار آبرسانی می‌شود.

معاون بازسازی و بازتوانی مدیریت بحران کشور در خصوص وضعیت برق مناطق آسیب دیده اذعان داشت: برق مناطق آسیب دیده به صورت اضطراری برقرار است و همچنین رسیدگی به مناطق آسیب دیده در دستور کار قرار دارد.

لطیفی خاطر نشان کرد: خسارات اولیه هنوز برآورد نشده و در گذشت مدت زمانی خسارات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: خسارت ، مواصلات ، تالش ، جاده ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
شایان
۲۱:۰۹ ۰۶ آبان ۱۳۹۳
من خودم گیلانیم واقعا اوضاع خرابه
آخرین اخبار