هشتمین “جشنواره ملی بهار” جهاد دانشگاهی با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" با همکاری جهاددانشگاهی واحد علوم پزشکی تهران و وزارتخانه ها، نهادهای دانشگاهی و سایر ارگان های مرتبط در طول سال جاری برگزار می شود.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو دانش امروز سه شنبه 6 آبان ماه برنامه "صدای دانشجو" این شبکه در میان موضوعات مختلف به برگزاری هشتمین "جشنواره ملی بهار” جهاد دانشگاهی با عنوان "اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" خواهد پرداخت.

زهره مرتضی بیگی مدیر اجرایی این جشنواره در گفتگو با این برنامه در خصوص چگونگی برگزاری و محورهای مختلف جشنواره ملی بهار و همچنین چگونگی شرکت در این جشنواره برای شنوندگان توضیحاتی را ارائه خواهد داد. 

برنامه صدای دانشجو كاری است از گروه دانش و فرهنگ راديو دانش به تهيه كنندگی مصطفی فرهنگی كه گويندگي آن را حمید محمدی برعهده دارد.

اين برنامه هـر روز از ساعت 13 و سی دقيقه تا 14 دقيقه از شبكه راديويی دانش پخش می شود و علاقمندان و دانشجویان مي توانند در تهران روي موج اف ام رديف 91.5 و در البرز رديف 91.3 مگاهرتز و در سراسر كشور بوسيله گيرنده های ديجيتالی (ست تاپ باكس) شنونده اين برنامه باشند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار