سرمربی بحرین: ایران از هر نظر بر ما برتری داشت

سرمربی تیم والیبال جوانان بحرین اعتراف کرد که حریف از نظر تکنیک، تاکتیک، آمادگی بدنی و روانی نسبت به شاگردانش برتری داشته است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  احمد علی بعد از شکست 3 بر یک تیمش مقابل ایران در نیمه نهایی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا اظهار داشت: بازیکنانم در ابتدای بازی نتوانستند دستورات تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کنند و به همین دلیل شروع خوبی نداشتیم. جو سنگین بازی هم علت دیگر آغاز بدمان بود اما در ست دوم دست به استفاده از سرویس‌های ریسکی با قدرت بیشتری زدیم تا با بر هم زدن نظم دریافت حریف، دفاع خوبی انجام دهیم. با اجرای این تاکتیک موفق هم بودیم اما بازیکنانم نتوانستند این روند را ادامه دهند و یک بار دیگر بازی به دست ایران افتاد. جبران امتیازات از دست رفته کار آسانی نبود.

او ادامه داد: پیروزی در چنین دیداری برای ما بسیار مشکل بود چرا که حریف بدنسازی خوبی انجام داده بود و در امتیازات سرنوشت ساز، بهترین عملکرد را داشت. آنها از نظر تکنیکی و تاکتیکی هم نسبت به تیم ما برتری داشتند و نباید فراموش کرد که بازیکنان ایران از نظر فیزیکی در بهترین شرایط قرار داشتند. در هر صورت به تیم ایران تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانیم به مدال برنز دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار