یک گام تا فینال؛

بحرین جشن جهانی شدن گرفت/ برنامه نیمه نهایی مشخص شد

تیم ملی والیبال جوانان بحرین روز گذشته با پیروزی برابر چین تایپه برای نخستین بار جواز حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان را کسب کرد و در نیه نهایی حریف ایران شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ در آخرین بازی روز گذشته بحرین میزبان این رقابت‌ها رو در روی چین تایپه قرار گرفت تا اتفاق جدیدی را در تاریخ والیبالش ثبت کند.

بحرینی‌ها با پیروزی سه بر یک برابر چین تایپه موفق شدند برای اولین بار به جمع 4 تیم برتر آسیا در رده جوانان راه پیدا کنند و از همه مهترین برای اولین بار باید در مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان حضور پیدا کنند.

شب گذشته در بحرین جشن ملی بود و تمام مردم اشک شوق می‌ریختند و با سازهای مختلف شادی خود را ابراز می‌کردند. تمام مربیان خود را بر روی دست بالا انداختند و ساعت‌ها خوشحالی کردند.

بازیکنان تیم ملی والیبال جوانان کشورمان دیروز پس از  پیروزی برابر تایلند بلافاصله به هتل محل اقامت خود بازگشتند و کادر فنی برای دیدن دیدار بحرین و چین تایپه در سالن مسابقات ماندند.

در دیگر بازی روز گذشته تیم جوانان ژاپن در کمال ناباوری 3 بر صفر مغلوب کره جنوبی شد. آنها در 2 ست اول با نتیجه 8 بر 1 و 10 بر 2 از حریف پیش بودند اما به یک باره بازی را رها می‌کردند و در نهایت کره جنوبی پیروز بازی شد تا برای راهیابی به فینال امروز آنها رو در روی چین قرار بگیرند.
 
برنامه نیمه نهایی مسابقات به شرح زیر است:
جمعه دوم آبان ماه به وقت تهران

سالن C :
ساعت 12:30 ، تایلند – چین تایپه ( برای کسب عنوان پنجم تا هشتم )
ساعت 14:30 ، ژاپن – قطر ( برای کسب عنوان پنجم تا هشتم )
ساعت 16:30 ، چین - کره جنوبی ( برای کسب عنوان اول تا چهارم )
ساعت 19:00 ،بحرین – ایران ( برای کسب عنوان اول تا چهارم )

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ملی ، جوانان ، بحرین ، ایران ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار