آرمات: در شهرستان‌ها ویدئو‌ چک وجود ندارد/ تمرکز بازی‌ها در مرحله نهایی به نفع والیبال است

مسعود آرمات‌ مربی تیم والیبال نوین کشاورز گفت: معتقدم اگر مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر به صورت متمرکز برگزار شود به نفع والیبال خواهد بود.

 مسعود آرمات سرمربی تیم ملی والیبال نوین کشاورز در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: اگر قرار باشد در مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر از ویدئو چک استفاده شود امکانات سخت افزاری آن فقط در تهران است و سالن شهرستان‌ها فاقد امکانات استفاده از ویدئو‌چک هستند.
 
 وی تصریح کرد: در تهران امکانات برگزاری مسابقات مرحله نهایی که در سطح بالایی برگزار می‌شود بهتر است تیم‌ها هم می‌توانند به راحتی تماشاچیان و هواداران خود را به سالن مسابقه بیاورند چون فدراسیون شرایط حضور تماشاچی‌های شهرستانی را هم در سالن فراهم می‌کند.
 
سرمربی تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در ادامه اظهار داشت: مسئولان و مربیان برخی تیم‌های شهرستانی با تمرکز مسابقات مرحله نهایی در تهران مخالف هستند نظر آن‌ها هم  درست است چون بخش‌های خصوصی این شهرها نیز هزینه می‌کنند و علاقمند هستند تا مسابقات حساس در شهرهای خودشان برگزار شود تا از نظر تبلیغاتی هم به نفعشان باشد حرف آنها هم منطقی است ولی باید امکانات و سطح مسابقات را هم در نظر بگیرند.
 
 آرمات یاد آور شد: خوب است که مسئولان  سازمان لیگ در روز  جمعه قرعه کشی اعلام کردند که تکلیف چگونگی اجرای بازی‌های مرحله نهایی پس از مشخص شدن وضعیت چهار تیم راه یافته به مرحله نهایی روشن می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: آرمات ، ویدئو چک ، والیبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار