سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: بحرین بسیار خوب بازی کرد اما در مقاطعی از نظر روانی کم آورد و ما هم بهترین استفاده را از این فرصت کردیم و توانستیم برنده بازی شویم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ فرهاد نفرزاده پس از پیروزی 3 بر یک مقابل بحرین و رسیدن به فینال مسابقات قهرمانی جوانان آسیا در نشست خبری حاضر شد و در جمع خبرنگاران بحرینی اظهار داشت: بازی در این مرحله برای هر 2 تیم سخت، مهم و حساس بود چرا که هیچ یک قبل از این بازی طعم شکست را نچشیده بودند و نمی‌خواستند روند شکست ناپذیری شان قطع شود. تیم میزبان انگیزه خاصی برای این بازی داشت و دوست نداشت تماشاگرانش با دیدن شکست این تیم سالن را ترک کنند و به همین دلیل نهایت تلاش خود را به کار گرفت و از امتیاز میزبانی به صورت کامل بهره برد.

وی ادامه داد: ما بازی را خوب شروع کردیم و اجازه هیچ کاری را به حریف ندادیم اما در ست دوم، حریف که چیزی برای از دست دادن نداشت با توپ پر به زمین آمد . انگیزه مضاعف و زدن سرویس‌های ریسکی کار را برای ما بسیار سخت کرد که نتیجه این نمایش خوب آنها، پیروزی در ست دوم بود. این روند در ست سوم هم ادامه داشت اما در لحظه‌ای چند اشتباه انجام دادند که این بهترین فرصت بود تا مسابقه به سود ما به پایان برسد. بازیکنان به خوبی از موقعیت استفاده کردند و همان جا بازی به سود ایران عوض شد. پس از آن بحرین از نظر روانی کم آورد و نتوانست بازی را به شرایط قبل بازگرداند. در ست چهارم، بازیکنان ما از زیر فشار جوی سالن بیرون آمده بودند و بازی راحت خود را انجام دادند که در نهایت منجر به پیروزی آنها شد.

نفرزاده در پایان گفت: تمام سعی و تلاش ما این است تا برای بازی فینال بازیکنان را به شرایط مطلوب برسانیم تا خستگی حاصل از مسابقات برای فینال مشکلی برای بازیکنان ایجاد نکند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار