دارنده مدال طلای مسابقات قهرمانی شمشیربازی امیدهای آسیا گفت: خوشحالم که برای سومین بار پرچم پرافتخار کشورم را به اهتزاز در آورده‌ام.

محمد رهبری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: از این که پرچم پرافتخار کشورم را بار دیگر به اهتزاز درآورده‌ام خوشحال هستم من در این مسابقات عملکرد خوبی داشتم و توانستم مدال ارزشمند و خوش رنگ این مسابقات را کسب چرا که برای کسب این مدال تلاش کرده بودم و این مدال حق من بود.

وی ادامه داد: حریفان قدرتمندی در این دوره از مسابقات قهرمانی امیدهای آسیا حضور داشتند.من در ابتدا شمشیربازانی از کشورهای قطر، تایلند،‌کره، هنگ کنگ، ژاپن و فیلیپین را شکست دادم و به مرحله‌ حذفی راه یافتم.

رهبری افزود: پس از ورود به مرحله حذفی مقابل حریفی از تایلند قرار گرفتم و پس از نمایندگان کویت، ژاپن را از پیش رو برداشتم و به مرحله نیمه نهایی رفتم.

ملی‌پوش شمشیربازی برتر مسابقات بود توانستم وی را شکست دهم و در نهایت به فینال مسابقات ورود پیدا کنم و من با یک بازی خوب مقابل یون، قهرمان جوانان که نماینده کشور کره بود توانستم وی را شکست دهم و قهرمان این مسابقات شوم.

رهبری در خصوص بازی های آسیایی که به میزبانی اینچئون کره جنوبی برگزار شد گفت: شرکت در مسابقات آسیایی اینچئون برایم افتخار بود . ما از یک سال گذشته جهت آمادگی و حضور در بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی رفتیم و تلاش زیادی برای کسب مدال کردیم.

وی اذعان داشت: د رمسابقات آسیایی اینچئون در قسمت تیمی نایب قهرمان آسیا شدیم ما برای گرفتن مدال طلا به این مسابقات رفتیماما به کسب مدال نقره بسنده کردیم. این رقابت‌ها برای ملی‌پوشان از اهیت بالایی برخوردار است و فکر می‌کنم گرفتن مدال نقره مسابقات پس از 40 سال افتخار بزرگی برای کشورمان محسوب می‌شود چرا سطح ورزش کشور به خصوص شمشیربازی ارتقا پیدا کرده است.

رهبری خاطرنشان کرد: امیدوارم در مسابقات جهانی همچون رقابت‌های آسیایی بتوانیم از پتانسیل‌های قهرمانی استفاده کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار