مجید جلالی یکی از اعضای کانون مربیان گفت: رمالی و جادوگری در حد حرف هم ذهن و فوتبال کشور را آزار می‌دهد پس همگی باید دست به دست هم دهیم تا رمالی و جادوگری را از بین ببریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مجید جلالی یکی از اعضای کانون مربیان در پایان جلسه گفت: شاخصهای توسعه اقتصادی ایران باید خود را فوتبال عرضه تا فوتبال رو به جلو حرکت کند.

جلالی در مورد رمالی و مواد مخدر در فوتبال اظهار کرد: در بسیاری از تیمها کار کرده ولی تا به حال رمالی و استفاده از مواد مخدر را ندیده‌ام اما در مورد رمالی حرف‌هایی شنیده می‌شود که این صحبتها اثرات سویی بر فوتبال کشور می‌گذارد مقصر دامن زدن به اینگونه صحبتها همه هستیم، زیرا این صحبتها آزار دهنده است و باید مقامی مسئول باشد که به این موارد رسیدگی کند. رمالی در تمام دنیا و حتی در خانواده‌های ایرانی وجود دارد و با تلاش و پشتکار باید رمالی و جادوگری حتی در حد حرف را از بین ببریم.

مجید جلالی سرمربی سایپا در مورد بازی تیمش با پرسپولیس گفت: از ابتدا فصل کارها در سایپا طبقه‌بندی به حدی که می‌دانیم کارمان از کجا شروع و به کجا ختم می‌شود و ساختار پیچیده است. همواره تمام افرادی که در سایپا مشغول هستند با همکاری تیم سایپا را پیش می‌برند.

 برایمان بازی با پرسپولیس هم مانند دیگر بازی‌ها است برای برد به زمین می‌رویم.

انتهای پیام/
برچسب ها: رمالی ، جلالی ، مربیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.