احلام النصر زن عربستانی که مانند بسیاری از هموطنان خود برای انجام عملیات تروریستی در عراق و سوریه به گروهک داعش ملحق شده است.

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،روزنامه القدس العربی نوشت: احلام النصر زن داعشی شاعر با یکی از اعضای ارشد این گروهک به نام ابواسامه الغریب تن به ازدواج داد. تروریست ها در سراسر مناطق تحت سیطره داعش از طریق شبکه های اجتماعی  به آنها تبریک گفتند.

 

 

این روزنامه در ادامه نوشت: این زن شاعر در ابیاتی ابوبکر البغدادی را مجاهد فی سبیل الله توصیف کرده است! همچنین وی را حاکمی می داند که در حال کشورگشایی است، عنوان می کند.

 

 

ابواسامه شوهر احلام اهل اتریش بوده و بعد از آزادی از زندان از آلمان به ترکیه و از آنجا به داعش ملحق شد. ابو اسامه چندین بار به خاطر اقدامات خلاف قانون به زندان افتاد. وی از جمله کسانی بود که در تبادل گروگان ها میان ترکیه و داعش از سوی دولت ترکیه آزاد شده بود. ابواسامه خواننده رپ گروهک تروریستی داعش است.

 

 

احلام النصر زن عربستانی که مانند بسیاری از هموطنان خود برای انجام عملیات تروریستی در عراق و سوریه به گروهک داعش ملحق شده است. وی اشعار زیادی برای ایجاد حماسه و شور برای تروریست ها سروده است.



منبع: جام نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
چقدر ب هم میان
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۹:۰۵ ۱۹ آبان ۱۳۹۳
خاک بر سر شما ای داعش، می ترسن نسلشون منقرض بشه.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۳۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۳
چه آش شله قلمکاری تکفیری های داعش در عصر غارنشینی زندگی میکنند تکفیریهای استاندارد که اکثرا در عربستان و قطر زندگی میکنند توی عمرشان رادیو یک موج هم ندیده اند ودر هم نشینی شتر و الاغ هنوز در عشیره و چادر نشینند و با دلارهای نفتی عربستان تمام ججنایتکاران و سارقان و هر کس به نوعی خلاف سنگین ومخدر مرتکب شده توسط آنها بصورت اجاره ای با تمام اعمال آزاد اجاره و به مزدوری آمده اند بطوری که وقتی چهره آنها را نگاه میکنی همه سفید پوست و زرد پوست و ادوپایی و افریقایی و هندو کیش در عراق و سوریه جمع شده اند و مرتکب هزاران نوع جنایت و فحشا وآدم ربایی میشوند ودر کنار هم اکثر زن و م د دایم شرب خمر و استعمال آزاد و فراوان انواع مواد های مخدر صنعتی و کو کاین و روانگردان رایگان مصرف و تجاوز و ذبح آدم های بیگناه را انجام میدهند حاللا این متحجران خواننده رپ و رقاص رپ و شاعر هم دارند خود تکفیری ها که اصلا شهامت عرض اندام ندارند ودر عشیره مخفی شده اند و این مزدو ان وارداتی هستند که این اعمال را به آنها میفروشند ودر هر صورت ضربه را به اسلام واقعی میزنند و امتیاز برای سهیونیززم جمع می کنند و خال این ازدواج های صوری که منتشر میشود بعد از گرفتن عکس تبلیغی متفرق وهر کس بدنبال جنایت خود میرود اینها هم تاریخ مصدف کوتاههی دارند و به زودی منقضی ممیشوند و سزای اعمال کثیف خود را خواهند دید مطمعن یکی از آنها منطقه را ترک نخواهد کرد ودر هم اینجا به درک واصل خواهند شد چه مرد و چه زن داعش سوزانده و نابود میشوند کهدرس عبرتی با شد برای آنهایی که در ذهن پلیدشان به کشور گشایی در هزاره سوم می اندیشند.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۵:۰۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
واقعا جای تاسف داره...
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۵:۰۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
ازدواج شیطان با ابلیس !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
لابد روز وشب از چگونگی منفجر کردن مردم در کوچه وبازار یا لب جوی نشستن ولذت سربریدن مردم کافر یا چگونگی ساخت وپخت سالاد برای شوهرش از گوشت تن مشرکین وکافرانی که ...ابوبکر بغدادی را دوست ندارند غزل و شعر میسرایند چقدراین زن خبیث عربستانی مجنون و بدبخته !!.
آخرین اخبار