"پندار اکبری" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

دلیل من برای بازی در "معراجی‌ها" محبوبیت مردمی "ده‌نمکی" بود/ شهادت عده‌ای رزمنده در سکانس پایانی سریال ماندگار می‌شود

بازیگر نقش "محمد" در سریال "معراجی‌ها" گفت: شهادت عده ای رزمنده به همراه "محمد" در یک عملیات به سکانسی ماندگار تبدیل می‌شود.

"پندار اکبری" بازیگر نقش "محمد" در سریال "معراجی‌ها"با اشاره به کوتاه بودن حضور این کاراکتر در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: کاراکتر "محمد" با همه کم بودن توانست برای من جذابیت ایجاد کرده و مخاطب را هم درگیر کند.

وی با اشاره به کاراکتر "محمد" و ایجاد لحظه‌های طنز در "معراجی‌ها"، افزود: موقعیت‌های طنزی به واسطه بعضی از کاراکترها ایجاد می‌شود که در شیرینی زبان و سکانس‌های "محمد" تاثیر می‌گذارد.



اکبری ادامه داد: "محمد" شخصیت طنزی ندارد ولی بواسطه نقش بی‌بی و پدرش جذابیت‌هایی را به کاراکتر او افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: بار طنز خانواده بر دوش مهران رجبی بوده و دیگر سکانس‌های این خانواده را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد و در بخش‌هایی طنز و در سکانس‌هایی دیگر کلیت کار مورد توجه قرار می‌گیرد.



این بازیگر کشورمان در خصوص اینکه چقدر کاراکتر محمد به شخصیت او نزدیک است، گفت: سکوت و آرامش محمد به شخصیت من خیلی نزدیک بود و سکوت باعث شده که معصومیت محمد بیشتر به چشم آید.

وی با اشاره به سکانسی که در ذهن او ماندگار شده گفت: سکانس آخر مربوط به شهادت گروهی از رزمندگان در عملیات جزء بهترین سکانس‌ها در ذهن من است.

اکبری افزود: سکانس ماندگار دیگر برای من زمانی است که محمد به خواب مادرش می‌آید و از او می‌خواهد که به دنبالش بگردد.

وی درخصوص همکاری خود با مسعود ده‌نمکی تصریح کرد: مسعود ده‌نمکی از جمله کارگردان‌هایی است که آثارش به فروش‌های میلیاردی می‌رسد و مخاطبان از کارهایش استقبال می‌کنند و هر بازیگری دوست دارد در چنین پروژه‌هایی سهیم باشد.



اکبری ادامه داد: به طور معمول مردم کارهای او را دوست دارند و از آثارش استقبال می‌کنند به همین دلیل زمانی که تماس گرفته شد تا من به دفتر او برای کار بروم این دعوت را پذیرفتم.

این هنرمند کشورمان با اشاره به حضور چهره‌های شاخص هنری در "معراجی‌ها" خاطرنشان کرد: به هر صورت در سریال "معراجی‌ها" هنرمندان پیشکسوتی حضور داشتند که نقطه قوت کار به حساب می‌ایند و انگیزه جوانان را برای ایفای نقش بیشتر می‌کنند.


انتهای پیام/ اس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار