نیروهای مخالف بحرینی با برگزاری کنفرانسی مشترک انتخابات پارلمانی بیست و دوم نوامبر(اول آذر) را تحریم کردند و برگزاری آنرا محکوم به شکست دانستند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی المنار؛  نیروهای مخالف بحرینی برگزاری انتخابات را به مثابه نهادینه شدن مشکلات مردم دانست در حالیکه مردم برای از بین بردن این مشکلات، انقلاب کردند.

شیخ علی سلمان رهبر حزب الوفاق اعلام کرد این انتخابات به معنای نهادینه کردن استفاده بیش از اندازه از زور و به حاشیه راندن کامل این ملت خواهد بود و به همین دلیل ما نیازی به انتظار تا بیست و دوم نوامبر برای قضاوت درباره انتخابات نداریم. این انتخابات با توجه به اقداماتی که رژیم در پیش گرفته است در واقع انتخاب حکومتی است و ارتباطی با اکثریت مردم بحرین ندارد.

شیخ علی سلمان دبیر کل الوفاق افزود: از این رو ما موضع خود را که بیانگر موضع مردمی و طیف گسترده اکثریت سیاسی به شمار می آید، اعلام و تاکید می کنیم این انتخابات از جانب مخالفان ملی و گسترده ترین بخشهای مردمی که اکثریت سیاسی را تشکیل می دهند مردود به شمار می آید. رژیم در پی به حاشیه راندن این اکثریت سیاسی و نهادینه کردن اقدامات خویش است و به همین خاطر این انتخابات محکوم به شکست خواهد بود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار