نماینده‌ی مردم خرم‌آباد، دوره و چگینی با بیان اینکه میان مجلس و بخش خصوصی ارتباط پررنگی وجود ندارد، افزود: بخش خصوصی در کشور مانند حروف والی نوشته شده اما خوانده نمی‌شود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، منطقه‌ی لرستان ، "عبدی" نماینده‌ی مردم خرم‌آباد، دوره و چگینی رئیس اتاق بازرگانی سمنان در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی، با حضور روسای اتاق بازرگانی سراسر کشور در سالن جلسات استانداری، با بیان اینکه فضای کسب و کار کشور سنگین است و هیچکس از بخش خصوصی و فعالیت‌های آن‌ها حمایت نمی‌کند، اظهار کرد: روستائیان 30 درصد جمعیت کشور را تشکیل داده و با این حال بخش خصوصی آن‌ها متولی ندارد.

نماینده‌ی مردم خرم‌آباد، دوره و چگینی افزود:‌ عراق، افغانستان و کشورهای همسایه برای ملت ایران امنیت حاصل کرده و به‌علاوه می‌توانند بازار خوبی برای خرید محصولات ایرانی باشند.

عبدی یادآور شد: متأسفانه مدیران جامعه، به شدت به بخش دولتی اعتقاد داشته و توجه اندکی به بخش خصوصی معطوف می‌کنند.

این عضو هیئت رئیسه‌ی کمیسیون اجتماعی ادامه داد: با وجود شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه برخی تولیدکنندگان با شهامت به سمت تولید حرکت کرده و خوشبختانه در دولت جدید مسیرهای ترقی و پیشرفت با استفاده از پتانسیل بخش خصوصی در حال طی شدن است.

به‌گفته‌ی عبدی، متأسفانه بین مجلس و بخش خصوصی ارتباط پررنگی وجود نداشته و نمایندگان در صحن مجلس در حد آگاهی خود از این بخش صحبت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امروزه با اینکه رکود در کل کشور حاکم است اما شرایط خوبی از نظر اختصاص دادن اعتبارات در لرستان وجود دارد.

این عضو هیئت رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: طی مصوبه‌ای از سوی مجلس، همه‌ی شهرستان‌های لرستان محروم معرفی شده و شامل 25 درصد افزایش معافیت مالیات در شهرک‌های صنعتی خود می‌شوند.

/انتهای پیام

منبع: ایسنا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.