مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 از توسعه و احداث سرانه‌های فضای سبز در این منطقه خبر داد.

رضا معلم مدیر اداره فضای سبز شهرداری منطقه 19 در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: توسعه و کاشت سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های منطقه 19 در نیمه دوم سال 93 در دستور کار اداره فضای سبز شهرداری این منطقه قرار دارد.

این طرح به منظور افزایش پویایی و چشم انداز‌های بصری، کاهش آلاینده‌های محیط زیست، ارتقای سلامت و رفاه حال شهروندان در بزرگراه‌های منطقه 19 در دست اجرا است.

معلم اظهار داشت: در این طرح اکیپ‌های اجرایی فضای سبز به منظور توسعه و کاشت سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های منطقه 19 به صورت مستمر در آماده باش کامل‌اند.

وی با اشاره به اقدامات اجرایی این طرح افزود: توسعه کاشت سرانه‌های فضای سبز در بزرگراه‌های منطقه 19، کاشت سرانه‌های فضای سبز، کاشت درخت، چمن کاری، نشا کاری با توجه به فصل‌های سال، در بزرگراه‌های منطقه 19 از جمله بزرگراه آزادگان، شهید کاظمی، تندگویان، امام علی (ع) و ... از اقدامات اجرایی این طرح است.

معلم خاطرنشان کرد: بهسازی و مرمت فضای سبز بوستان‌های منطقه 19، احداث سرانه‌های فضای سبز در معابر، محور‌های اصلی، بوستان‌ها، میادین در بزرگراه‌ها، بازدید دانش آموزان از مراکز مشاوره و آموزش گل و گیاه از اقدامات دیگر شهرداری منطقه 19 است.

انتهای پیام/

برچسب ها: فضای ، سبز ، سرانه ، احداث ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار