رئیس پلیس آگاهی استان زنجان از دستگیری سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ؛و به نقل از روابط عمومی نیرویی انتظامی زنجان ؛رئیس پلیس آگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه سارق حرفه‌ای ساختمان‌های استان زنجان دستگیر شد، گفت: این سارق به ۳۸ فقره سرقت اعتراف کرده است.

رحمتی افزود : سارق حرفه‌ای ساختمان‌های نیمه کاره زنجان با تلاش ماموران آگاهی دستگیر و به 38 فقره سرقت اعتراف کرد.

وی ادامه داد: چندی پیش بود که ماموران آگاهی زنجان در جریان چند مورد سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره در مناطقی از شهر زنجان قرار گرفتند که تحقیقات اولیه حاکی از آن بود که سرقت‌ها توسط فرد یا افراد خاصی صورت می گیرد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان تصریح کرد: با بررسی سر نخ‌های موجود ماموران انتظامی متوجه شدند که این سرقت‌ها توسط یک سارق حرفه‌ای و با برنامه ریزی قبلی صورت می گیرد.

رحمتی اضافه کرد : تحقیقات برای دستگیری این سارق ادامه داشت تا اینکه روز گذشته ماموران موفق شدند این متهم را با نام م-ع را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه این متهم 39 ساله است، افزود : وی در بازجویی‌های اولیه به 38 فقره سرقت از ساختمان‌های در حال ساخت اعتراف کرده است.

 این مسئول  با اشاره به اینکه اقدامات قانونی در این خصوص در حال انجام است خاطر نشان کرد: با تلاش ماموران آگاهی همدست این متهم با نام ر-ح نیز که در برخی از سرقت‌ها با وی همکاری داشته شناسایی و دستگیر شد.


انتهای پیام/ش

برچسب ها: سارق ، حرفه ای ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.