برای ویندوزفون؛

خاطرات خود را به همراه تصاویر و با امنیت بالا در تلفن همراه خود ثبت کنید!

ثبت خاطره یکی از کارهایی است که شاید برخی از افراد حتما انجام می دهند و البته که این کار را در گوشی برای راحتی کار انجام دهند. خاطرات من نام نرم افزار ایرانی است که به کمک آن شما می‌توانید خاطرات خود را در هر لحظه به همراه عکس به آن اضافه کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ثبت خاطره یکی از کارهایی است که شاید برخی از افراد حتما انجام می دهند و البته که این کار را در گوشی برای راحتی کار انجام دهند. خاطرات من نام نرم افزار ایرانی است که به کمک آن شما می توانید خاطرات خود را در هر لحظه به همراه عکس به آن اضافه کنید و در هر زمان که نیاز به مرور خاطراتتان داشتید به این نرم افزار رجوع کنید. اکنون می توانید خاطرات خود را در ویندوزفون و در دفترچه مخصوص خاطرات ثبت کنید.

معرفی برنامه از زبان خود ناشر آن جناب علی محی
این برنامه به شما کمک می کند تا خاطرات و لحظات خود را همیشه و همه جا دور از نگرانی با خود به همراه داشته باشید، مطمئناً این برنامه و هر برنامه دیگری دارای باگ ها و مشکلاتی چه در طراحی و چه در کارایی می باشند، پس امیدوارم با نظرات شما در آپدیت های بعدی مشکلات را به حداقل برسانم و امکانات بیشتری به برنامه افزوده شود. رمز عبور و رمز کمکی برنامه در صورتی که آن را تعیین نکنید، به صورت اتوماتیک به 1243 تغییر خواهد یافت.

برای این برنامه زحمت های زیادی کشیده شده است، از آنجا که برنامه نویسی برای این سیستم عامل شاید به ظاهر ساده و کم دردسر باشد، اما همانطور که می‌دانید این سیستم عامل نوپا است و به همین دلیل برای برنامه نویس سختی ها و مشکلات زیادی را به همراه دارد . پیشاپیش از نظرات خوبتان ممنون

  

ویژگی های این برنامه:
  • برنامه ای با قابلیت ثبت خاطره ها و تصاویر به صورت کاملاً دینامیک و نا محدود
  • قابلیت تعیین رمز عبور جهت ورود به برنامه
  • امکان مدیریت (ویرایش و حذف) خاطرات
  • ظاهر کاربر پسند
  • امنیت بالا جهت نگهداری تصاویر و نوشته ها در دیتابیس
  • سرعت بالا
  • کم حجم

حجم این برنامه کاربردی 2 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید. پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا برنامه دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "خاطرات من" در فروشگاه از طریق گوشی خود این برنامه را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.


قابل اجرا در ویندوز فون  8 , 8.1


گزارش از حسین جاهدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زمان ب
۱۰:۲۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۳
ممنون که برای ویندوزفون هم برنامه میذارید.
آخرین اخبار