معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 در راستای حفظ و نگه داری درختان از اجرای فاز دوم نشانه گذاری درختان سطح منطقه خبر داد.

 کرم کریمی معاون امور شهری و فضای سبز در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، با اعلام این خبر افزود: با هدف حفظ و نظارت برحسن نگه داری فضای سبز و درختان موجود، اداره فضای سبز اقدام به تهیه شناسنامه درختان و ایجاد بانک اطلاعاتی با روش نوین کرده است.  
 
وی در ادامه اظهار داشت: بدین منطور کلیه درختان بوستان‌های دانشجو، رازی، ارفع، افق، امیریه، اوستا، تهرانی، رودکی، قبله، گلها و شمیان نشانه گذاری گردیده و سایر بوستان‌ها دراولویت کاری طرح مذکور قرار گرفته است. 

کریمی در ادامه بیان داشت: در راستای اجرای این طرح وضعیت تمام درختان از قبیل ارتفاع، بن وضعیت بیماری، درصد شادابی درختان و . . . مورد بازدید قرار گرفته و گزارش داده می‌شوند و درختان ضعیف شناسایی شده و مراقبت‌های لازم در مورد آن‌ها انجام خواهد شد.  
 
معاون امور شهری و فضای سبز منطقه 11 خاطر نشان کرد: طرح پلاک کوبی درختان به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی در راستای دسترسی آسان‌تر به اطلاعات مربوط به درختان در جهت حفظ، حراست و نگه  داری از آنها در حال انجام است. 

انتهای پیام/ 
برچسب ها: بوستان ، درخت ، شناسنامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار