معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک گفت: با هماهنگی‌های انجام شده 12ایستگاه عرضه بهداشتی منطقه یک در بزرگراه ارتش، مسیر کندرو، بعد از ازگل خیابان باغ سبز شهیدان راه‌اندازی شده است.


مجید نوربخش در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، گفت: این ایستگاه عرضه دام بهداشتی در زمینی به وسعت 3هزار متر مربع با 12 ایستگاه عرضه دام بهداشتی و 8غرفه فرهنگی است.

وی بیان کرد: این ایستگاه در دو روز شنبه و یکشنبه 12 و 13 مهرماه به مناسبت روز عرفه و عید سعید قربان برپاست و متقاضیان می‌توانند در روز عرفه از ساعت 9 صبح الی 17 و در روز عید قربان از ساعت 5 صبح الی 19 به محل عرضه دام مراجعه کنند.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه یک تصریح کرد: با هدف سرعت بخشیدن به انجام تقاضاها، در این محل یک قربانگاه به وسعت 200 متر مربع در دو بخش با حضور 3  ذبح کننده دام آماده خدمات‌رسانی به شهروندان است.

وی اظهار داشت: 10 دامپزشک نیز به منظور حفظ سلامت شهروندان بر ذبح بهداشتی به هنگام خرید و ذبح نظارت می‌کنند و تلاش می‌شود تا بستر بهداشتی لازم فراهم شود.

شهرام پاشایی مدیر اداره فرهنگی منطقه یک در ادامه افزود: ایستگاه فرهنگی، هنری نیز با بیش از 8 غرفه از جمله غرفه‌های سلامت، آموزش، بازیافت، کارآفرینی، کودک، مشکات، خیرین و غرفه‌های دیگر در مجاورت محل عرضه دام راه‌اندازی شده که به ارائه برنامه‌های متنوع هنری، فرهنگی و پذیرایی از مراجعین و دیگر شهروندان می‌پردازد.

وی خاطر نشان کرد: همزمان با این ایستگاه‌ها، برنامه جشن در برخی از سراهای محلات،مساجد، حسینیه‌ها نیز برپاست.

برچسب ها: معاون ، امور ، نظارت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار