آسایشگاه خیریه کهریزک طبق سنوات گذشته ، با برگزاری مراسمی با شکوه در عید قربان میزبان جمع کثیری از هموطنان خواهد بود.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران،محسن پزشکی  گفت :طبق روال سالهای گذشته آسایشگاه خیریه کهریزک با حضور جمعیت انبوهی از هموطنان مومن و خدا جوی مراسم عید قربان را برگزار می نماید.

وی ادامه داد: در این مراسم هموطنان ضمن دیدار و دلجویی از عزیزان معلول و سالمند، گوسفندان قربانی خود را به این مجموعه اهدا می کنند.
وی تصریح کرد: آسایشگاه خیریه کهریزک طبق سنوات گذشته گوشت حاصل از گوسفندان اهدا شده را در همان روز به مراکز خیریه معلولان و سالمندان در سراسر کشور تحویل می دهد .

پزشکی  با اشاره به اینکه در این مراسم باشکوه  تعدادی از هنرمندان ، ورزشکاران و فرهیختگان کشور حضور خواهند داشت افزود: با توجه به اینکه اکثر اهدا کنندگان و شرکت کنندگان در این مراسم ، از حاجیان دوره های پیشین هستند ، به این منظور کعبه ایی نمادین در محوطه ی مجموعه طراحی شده که عزیزان معلول و سالمند با پوشش احرام به دور آن طواف دل می کنند .

وی خاطر نشان کرد: سازمان دامپزشکی استان تهران با نظارت بر ذبح گوسفندان در این مجموعه ، آن را ازلحاظ مسایل بهداشتی و شرعی  مورد بررسی قرار می دهند.

لازم به ذکراست : مراسم از ساعت 7صبح در محوطه مجموعه برگزار شده و با نماز ظهر به پایان می رسد لذا مسئولین آسایشگاه خیریه کهریزک بعداز نماز صبح الی نماز مغرب آماده ی دریافت قربانی های اهدایی هموطنان می باشند .

برچسب ها: مددجو ، آسایشگاه ، کهریزک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار