مراسم افتتاحیه دفتر اتحادیه بین‌المللی طلاب حامی فلسطین با حضور ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران در مدرسه معصومیه قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران قم؛ سیدمحمد موسوی مسوول پایگاه تخصصی جهان اسلام و دبیر دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین هدف از راه اندازی دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین اشاره کرد و گفت: پس از تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به غزه، ایجاد دفتری در حوزه علمیه برای حمایت فرهنگی، تبلیغی و جهادی از مقاومت فلسطین در دستور کار قرار گرفت.

در این مراسم ناصر ابوشریف  نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: گروه هاي مقاومت به هيچ عنوان موجوديت اسرائيل را به رسميت نخواهند شناخت.
وی تاکید کرد: تقویت وحدت اسلامی و تمرکز بر مساله فلسطین از مهم ترین رویکردهای این عالم ربانی بود.

ابوشریف قهرمانی های مردم فلسطین را در غزه ستود و یادآور شد: که آنان با ایستادگی در برابر حملات هوایی رژیم صهیونیستی، به این حملات نیز پاسخ می دهند.

مسوول پایگاه تخصصی جهان اسلام و دبیر دفتر اتحادیه بین المللی طلاب حامی فلسطین نیز در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به فرامین رهبر معظم انقلاب مساله فلسطین از اهمیت برخوردار است و همواره حمایت از فلسطین یکی از شعارهای انقلاب اسلامی بوده است.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.