رئیس سازمان سینمایی گفت: اشاعه صحبت‌های کیارستمی به این شکل بی‌انصافی است، بنابراین درخواست دارم که برای مردم توضیح دهید که عباس کیارستمی فقط نقل قول کرده است.

به گزارش خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران؛ حجت الله ایوبی رئیس سازمان سینمایی در حاشیه برگزاری نشست هم اندیشی گروه سینمایی «هنر و تجربه» در جمع خبرنگاران گفت: نکته مورد غفلت رسانه‌ها در انعکاس صحبت‌های کیارستمی این است که نقل قول مطرح شده از جانب وی بیان یک کامنت بوده و به هیچ عنوان این کامنت به اعتقادات این فیلمساز درباره‌ی دفاع مقدس ربط ندارد.

وی ادامه داد: چندین بار با کیارستمی صحبت کرده‌ام اما وی به من اجازه نداد این صحبت‌ها را رسانه‌ای کنم و من هم به رسم امانت این خواسته را به جا می‌آورم.

رئیس سازمان سینمایی بیان کرد: اشاعه این صحبت‌ها به این شکل بی‌انصافی است، بنابراین درخواست دارم که برای مردم توضیح دهید که عباس کیارستمی فقط نقل قول کرده است.

ایوبی اظهار داشت: برداشت من از صحبت با کیارستمی این است که وی برخلاف اخبار منتشر شده به دفاع مقدس عشق می‌ورزد و چندین بار در محافل دوستانه تاکید کرده که می‌خواهد دفاع مقدس را به شیوه‌ی خود به تصویر بکشد.

وی در خصوص فیلم‌های توقیفی که قرار بود توسط نمایندگان مجلس دیده شود گفت: جریان فیلم‌های توقیفی را معاونت نظارت و ارزشیابی مدیریت می کند و من مدتی است به دلیل مشغله های زیاد نتوانسته و نرسیده ام موضوع فیلم‌های توقیفی را دنبال کنم اما در هر صورت بنای ما بر تعامل با مجلس است و البته تا این لحظه اعضای کمیسیون فرهنگی هیچ یک از فیلم‌ها را ندیدند اما ابراز علاقه اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس برای دیدن این فیلم‌ها وجود داشته است و درعین حال تدبیر اقتضا می‌کند از هر حرکتی که موجب ایجاد تنش در عرصه سینما می‌شود پرهیز شود.

ایوبی افزود: من به اهالی سینما اعتماد دارم و معتقدم که سینماگران هم برای اینکه اقدامات تنش آفرین در سینما به وجود نیاید با من همکاری خواهند کرد زیرا آرامش به نفع همه است.


انتهای پیام/رس
برچسب ها: ایوبی ، کیارستمی ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مردانی
۱۴:۲۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
واقعا که خوب بلدید توجیه کنید. واقعا که....
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۲:۵۳ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سلام شما جیب ما را نزن ساخت فیلم دفاع مقدس پیشکش ماشاء الله در توجیه ید طولایی داریم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۱:۵۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
بايستي خدمت اين استاد عزيز عرض كنم همه ديدند و شنيدند كه كيارستمي درباره دفاع مقدس چي گفت'تو نميخواد تفسير كني'واي به حال وزارت ارشاد كه تو رييس سازمان سينماييشي..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
!!!!! فیلمش هستااااااا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
انصاف واقعا چیز خوبیه .ولی همیشه وهمه جا نه فقط موقعی که به دردخودمون میخوره!خوشبختانه فیلمش هم هست پس برین واقعیت رو روشن کنید.تا ناراحتی مردم هم برطرف بشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۱ ۰۷ مهر ۱۳۹۳
سلام حتی نقل قول هم نباید بکند.یعنی با این توجیهات این ادم به صراط مستقیم میاد.؟
آخرین اخبار