جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: ملت ایران توانست با دست خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح بعثی و استکبار غرب و شرق بایستد و استراتژی جمهوری اسلامی استراتژی عاشوراست.

امیر سرتیپ "محمدحسن نامی" جانشین حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در حاشیه گردهمایی سراسری فرماندهان دفاع مقدس که در برج میلاد برگزار شد، در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران، درباره اهمیت گرامیداشت دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یکی از مرتفع‌ترین نکات تاریخی ملت ایران است که امام(ره) آن را تکرار عاشورا و رهبری آن‌ را ادامه حرکت امام حسین(ع) دانستند.   
 
وی افزود: امروزه می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت به خوبی در ملت‌های اسلامی نهادینه شده است.   
 
جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس با تأکید بر اهمیت فرهنگ شهادت تصریح کرد: امروزه فرهنگ شهادت را در سوریه، غزه، لبنان، عراق، یمن و بحرین می‌بینیم و این فرهنگ روز به روز توسعه پیدا می‌کند و هر ملتی که از این فرهنگ استفاده کند پیروز می‌شود.   
 
وی در پاسخ به سؤال دیگر باشگاه خبرنگاران در خصوص ساز و کار الگوبرداری سایر کشور‌ها از ارزش‌های دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: روش انقلاب اسلامی توانست پیروزی جمهوری اسلامی ایران را با دست خالی در مقابل ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و استکبار غرب و شرق فراهم کند و استراتژی جمهوری اسلامی، استراتژی عاشورا است و هر ملتی که از این فرهنگ استفاده کند پیروز می‌شود.   
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار