رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به اینکه اگر امروز دفاع نظامی در میدان جنگ نداریم اما همه ما به فرهنگ دفاع مقدس به عنوان دژی مستحکم و غیر قابل تسخیر محتاج هستیم گفت: راه‌های مختلفی برای آمادگی در جهت حفظ این فرهنگ وجود دارد تا در مواقع ضروری غیرتمندی خود را نشان دهیم.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل‌هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در آئین معارفه معاون رئیس بنیاد و مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان تهران که در سالن کوثر سازمان عقیدتی ارتش برگزار شد اظهار داشت: اگر امروز دفاع نظامی در میدان جنگ نداریم همه ما به این فرهنگ دفاع مقدس محتاج هستیم که دژی است مستحکم و به هیچ وجه قابل تسخیر نیست.  
 
وی افزود: همه جوانان و نسل جدید ما باید با این فرهنگ آشنا باشند و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارتباط با انتقال این فرهنگ به جوانان ما نقش بسیار ارزش‌مندی دارد. 

حجت‌الاسلام و المسلمین آل‌هاشم تصریح کرد: ثبت خاطرات و وصایای شهدای گران‌قدر و فرماندهان و رزمندگان دوران دفاع مقدس و تجلیل از خانواده شهیدان و چاپ کتاب‌ها در این باره برای تجلیل از ایثارگری‌ها و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و کاروان‌های راهیان نور به عنوان بهترین راه برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از جمله راه‌های مختلف این عرصه است. 

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش اظهار داشت: امروز باید آمادگی خود را با حفظ این فرهنگ دفاع مقدس داشته باشیم تا در مواقع ضروری غیرتمندی خود را نشان دهیم.
 
وی خاطر نشان کرد: از روزی که سردار کارگر ریاست بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس را به عهده گرفته صفا و صمیمیت و وحدت بیشتر شده و جا دارد از ایشان و سردار جزایری که در ترویج این فرهنگ می‌کوشد و سردار فضلی، سردار ساجدی نیا و امیر نامی به خاطر این فعالیت‌ها تشکر کنم.
 
انتهای پیام/  
 
 

برچسب ها: تجلیل ، مواقع ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار