ستاره اسکندری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

سینمای کودک حساس‌ترین بخش سینما است

بازیگر فیلم" تارزن و تارزان" گفت:جنس کارهای مجید مجیدی در حوزه سینمای کودک را می پسندم.

ستاره اسکندری بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار سینما باشگاه خبرنگاران پیرامون سینمای کودک گفت: سینمای کودک حساس‌ترین بخش سینما است؛ زیرا درآن دوره سنی، هر چیز جذاب و دارای داستانی در ذهن کودک نقش می‌بندد و در آینده‌ی او تاثیر می‌گذارد.
 
وی در ادامه افزود: تئاتر و سینمای کودک در کشور ما تنها محدود به زمان خاصی می‌شود و بعداز اتمام جشنواره فیلم کودک و نوجوان، دیگر کسی حواسش به این مقوله نیست.
 
این بازیگر با تاکید بر اهمیت ورود متخصصان روانشناسی و شکل شناسی کودک در حوزه فیلم سازی اظهار داشت: در فیلم‌هایی که برای کودکان ساخته می شود هیچ اثری از دغدغه‌های کودکانه دیده نمی‌شود و این نشانگر تخصص نداشتن سینما‌گران کودک در حوزه‌ی روانشناسی و کودک شناسی است.
 
وی با اشاره به کیفیت بیشتر آثار تولید شده در حوزه کودک در دهه 60 نسبت  به حال حاضر خاطر نشان کرد: متاسفانه هنوز به تعریف دقیقی از سینمای کودک دست پیدا نکرده ایم و دیگر کسی همچون محمد علی طالبی نتوانسته کودکان را مجذوب آثار خود کند.
 
اسکندی در پایان گفت: خود من در حوزه ی کودک، آثار مجید مجیدی را می‌پسندم زیرا واقعیت های زندگی بخش عظیمی از کودکان کشور (کودکان کارو فقیر) را به تصویر می‌کشد و از کارکردن برای کودکان لذت زیادی می‌برم؛ زیرا این حوزه شریف‌ترین و صادقانه‌ترین فضایی است که در سینما وجود دارد.
 
گفتنی است، ستاره اسکندری به تازگی در سینمای "سلام مامان" به کارگردانی اصغر توسلی کاری کودک محور ایفای نقش کرده است.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار