قانون نرم افزاری شامل مجموعه‌ای از قوانین کشور و ترمینولوژی های مربوط است که برای ویندوزفون طراحی شده است.

به گزارش دريچه فناوري اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار قانون همراه، بسیار مناسب برای دانشجویان رشته حقوق و وکلا است و دیگر نیازی نیست کتب سنگین را با خود حمل کنید. متن اولیه قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران در سال 1358(ش) برابر با 1399 (ق) و با 175 اصل به تصویب دو سوم نمایندگان مجلس وقت رسید و در سال 1368 طی بازنگری قانون اساسی دو اصل 176و 177 به آن افزوده شد و 47 اصل تغییر یافت. اصول تغییر یافته شامل موارد زیر است كه به اختصار موضوع مورد بررسی آن اصول بیان خواهد شد.

yjc.ir

قانون اساسی كشور ما در ابتدای انقلاب نقطه عطفی در تاریخ مردم ما بود چراكه خط پایانی بر گذشته سراسر استبداد كشورمان محسوب می شد. به عبارت دیگر می توان قانون اساسی را میثاقی بین یكایك افراد ملت با حكومت دانست. حكومتی كه بر خاسته است تا به كرامت های انسانی ، آزادی ها و حقوق بشری، امنیت و آزادی بیان ارج نهد. آمده است تا انسان را از یوغ اسارت های طواغیت زر و زور و تزویر رهایی بخشد و بر زخم های ناشی از استبداد ستم شاهی مرهم گذارد.

yjc.ir

افزودن به علاقه مندی ها، جستجوی پیشرفته، ارسال متن از طریق پیامک و ارسال از طریق ایمیل، قانون صدور چک، قانون مجازات ها، بررسی مصوبات بر اساس تاریخ، تمامی ماده ها و تبصرها و غیره ... از ویژگی ها و قابلیت های کلیدی نرم افزار قانون است.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 2.82 مگابایت
 • نسخه: 1.0.0.0
 • اجرا در: ویندوزفون 7.5 و بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir
 • امتیاز: 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۰۷:۲۰ ۱۹ مهر ۱۳۹۳
سلام. لطفا اندرویدش هم بذارین
آخرین اخبار