رئیس جمهور سابق آمریکا در اظهاراتی ضمن تاکید بر اینکه گروه داعش تهدیدی برای جامعه بین المللی است، گفت قرار نیست هیچ نظامی آمریکایی در عملیات بر ضد داعش شرکت کند.

به گزارش سرويس بين‌‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان، " بیل کلینتون" رئیس جمهور خارجه سابق آمریکا در گفتگو با این شبکهضمن  تاکید بر اینکه  داعش تهدیدی برای جامعه بین المللی است، درباره عملیات آمریکا علیه داعش گفت:" به نظر من رئیس جمهور آمریکا به روشنی و به شکلی قوی از عملیاتی که دستور آن را علیه تروریستهای عراق و سوریه صادر کرده است، دفاع کرد. قطعا حمایتی که کشورهای عرب و دیگران ارائه کرده اند، همانطور که می دانید در اولین حملات هوایی هواپیماهای کشورهای عرب منطقه شرکت داشتند، این خود نشان می دهد این تهدیدی است که جامعه بین المللی آن را درک کرده و متوجه شده است.

وی افزود: "رئیس جمهور به روشنی گفته است هیچ نظامی آمریکایی قرار نیست در این عملیات شرکت داشته باشد اما ما توانمندی‌های بی بدیلی داریم که به دولت عراق و دولت‌های دیگر فرصت می دهد تا بتوانند نیروی لازم را برای مقابله، تضعیف و شکست این گروهها گردآوری کنند."

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار