تیم فوتبال فولاد یزد در دیداری تدارکاتی مغلوب تیم دسته دومی بهمن شیراز شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکزیزد؛در فاصله سه روز مانده به اولین بازی رسمی فولاد یزد درجام حذفی کشور شاگردان دینکو یلیچیچ در یک مسابقه تدارکاتی با یک گل مغلوب تیم بهمن شیراز از تیم های حاضر در لیگ دسته دوم ایران شدند.

این مسابقه عصر روز سه شنبه اول مهرماه در زمین شماره یک نصیری برگزار شد و تیم شیرازی با تک گلی که در دقیقه 75 بازی در پی یک ضربه پنالتی به دست آورد موفق شد با یک پیروزی روحیه بخش کویر را به سوی شیراز ترک کند و با امید زیادی در انتظار به صدا در آمدن سوت آغاز مسابقات لیگ دسته دوم کشور باشد.

البته نباید فراموش کنیم که فولادی ها نیز در این بازی فوتبال قابل قبولی ارائه دادند و دینکو و دستیارانش در پایان از نمایش بچه های فولاد راضی به نظر می‎رسیدند.

قضاوت این بازی بر عهده دانیال طاهری و کمک علیرضا مقوم و مصطفی غفارزاده بود.

لازم به یادآوری است؛فولادی ها بایستی یکشنبه هفته آینده ششم مهرماه در چارچوب دور سوم رقابت های جام حذفی کشور در پایتخت به مهمانی نیروی زمینی تهران بروند و شش روز پس از آن دینکو و شاگردانش برای آغاز رسمی رقابت های لیگ دسته اول ایران به رفسنجان سفر خواهند کرد تا در روز شنبه دوازدهم مهرماه دربی کویر را در مقابل مس این شهر برگزار کنند.


انتهای پیام/ش
برچسب ها: شکست ، فولاد ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.