افتتاح پردیس بین‌المللی دانشگاه خوارزمی

با حضور سرپرست و دانشگاه خوارزمی پردیس بین‌المللی این دانشگاه افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران، سبحان الهی سرپرست دانشگاه خوارزمی در مراسم افتتاحیه پردیس بین‌المللی این دانشگاه طی سخنرانی گفت: توسعه فضای فیزیکی یکی از دغدغه‌های مسئولین  دانشگاهها است ولی متاسفانه دانشگاه خوارزمی تاکنون شاهد چنین توسعه‌ای نبوده‌ است. 

وی به سایت دانشگاه خوارزمی در تهران و در کرج اشاره کرد و افزود: سایت دانشگاه خوارزمی در تهران و کرج مکمل یکدیگر هستند و به هیچ وجه از یکدیگر هم اکنون جدا نمی‌شوند، بنابراین به دنبال تامین فضای فیزیکی برای تهران هستیم. 
 
سبحان الهی تصریح کرد: ساختمان پردیس بین‌المللی به این دلیل انتخاب شد که یک بحث استراتژیک داشته، ما به دنبال این هستیم که خیابان دانشگاه خوارزمی در تملک این دانشگاه درآید. 

وی به برنامه‌های آینده این دانشگاه اشاره کرد و گفت: از جمله برنامه‌های آینده این دانشگاه که در خصوص بحث خوابگاههای دانشجویی است، چنانچه هم اکنون در صدد هستیم روبروی پارکینگ این دانشگاه که به شهرداری تعلق دارد را جهت تبدیل خوابگاه به دست آوریم. 

سبحان الهی در پایان خاطرنشان کرد: هم اکنون پردیس‌های بین‌المللی دانشگاهها، امری حیاتی برای دانشگاهها به شمار می‌آیند و چون بین دانشگاهها در خصوص پردیس  دانشگاهی رقابت وجود دارد باید امر هرچه زودتر و سریعتر در دانشگاهها محقق شود. 

 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار