زنگ شکوفه‌ها در سراسر کشور نواخته شد

صبح امروز زنگ جشن شکوفه‌ها و آغاز سال تحصیلی کلاس اولی‌ها در تمامی دبستان‌های سراسر کشور نواخته شد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، مراسم جشن شکوفه‌ها صبح  امروز با حضور وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از مدیران و معاونین وی در آموزشگاه برکت شهدای معلم شهرستان قدس برگزار شد.

گفتنی است، این مراسم به طور همزمان برای یک میلیون و 350 هزار دانش‌آموز کلاس اولی در تمام دبستان‌های سراسر کشور برگزار شد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه این مراسم خطاب به دانش‌آموزان گفت: احترام به پدرو مادر، معلم، علم‌آموزی و رعایت اخلاق کاری مسائلی است که در آموزش و پرورش دنبال می کنیم.

وی خدمت اولیای دانش‌آموزان نیز عنوان کرد: در سال تحصیلی که پیش رو داریم از اولیا خواستارم ارتباطشان را با مدرسه، معلمین و مربیان بیشتر کنند.

وزیر آموزش و پرورش خطاب به یک میلیون همکار فرهنگی گفت: دانش‌آموزان سرمایه‌های اصلی ما هستند و ما در تربیت این سرمایه‌های اصلی کشور و رشد و شکوفایی استعداد‌های آنان باید کمال سعی و کوشش را مبذول کنیم.

فانی ادامه داد: به طور یقین دانش‌‌آموزی که امروز پشت نیمکتهای ما نشسته است آیندۀ کشور را اداره خواهد کرد بنابراین نقش آموزش و تربیت در تأمین سرمایه انسانی آینده کشور بی نظیر است.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: از همکاران فرهنگی  خواستارم قدر این نعمتهای الهی را بدانند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شما دانش‌آموزان را به معلمین و همکاران فرهنگی را به خدای بزرگ می‌سپارم.

گفتنی است، امروز به طور همزمان 40 مدرسه برکت که اهدایی مقام معظم رهبری است در استانهای چهارمحال بختیاری، خراسان شمالی، آذربایجان شرقی، گیلان، سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/
برچسب ها: مدیران ، مراسم ، عنوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار