مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: سکه امامی 919 هزار تومان / دلار 3180 تومان / طلای 18 عیار 93 هزار تومان ، ۲۲ درصد قیمت تمام شده آب را از مشترکان دریافت می‌کنیم + فیلم و تصاویر ، وقتی شعب بانک‌ها در مناطق آزاد بدون کارایی باز می‌‌شوند! و... است

مهم ترین عناوین خبری گروه "اقتصادی" که در روز يكشنبه منتشر شده است به شرح زير است

وقتی شعب بانک‌ها در مناطق آزاد بدون کارایی باز می‌‌شوند!

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1393/6/30/2610112_710.jpg

 چند سالی می‌شود که در برخی از مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش ساعت کاری بانک‌ها 2 تیکه شده است، به گونه‌ای که کارمندان بانک یکبار اول صبح تا ظهر سر کار می‌آیند و یکبار هم بعد از ظهرها تا شب موظف به کار مجدد هستند.

سکه امامی 919 هزار تومان / دلار 3180 تومان / طلای 18 عیار 93 هزار تومان
 بازار طلای تهران با ثبات اونس جهانی و در سایه نوسانات اندک دلار داخل، امروز را با کاهش جزئی قیمت‌ها آغاز کرد.

لزوم مقررات زدایی در کشور / تورم، مقررات و پیچیدگی موجب پیدایش پدیده منفی در اقتصاد کشور می‌شود

 شافعی گفت: باید مقررات زدایی در کشور مورد توجه قرار گیرد چرا که تورم، مقررات و پیچیدگی و ابهام در مقررات از عواملی هستند که پیدایش پدیده منفی را در کشور ایجاد می‌کند.

۲۲ درصد قیمت تمام شده آب را از مشترکان دریافت می‌کنیم + فیلم و تصاویر

 مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به اینکه فقط ۲۲ درصد قیمت تمام شده آب را از مشترکان دریافت می‌کنیم، گفت: اگر بهای آب واقعی شود، میزان هدررفت کنترل و مصرف کاهش می‌یابد.

کارت‌‌های سوخت فردا شار‍ژ می شوند

ساعت ٢٤ روز دوشنبه ، ٣١ شهریور ماه سهمیه سوخت خودروها بدون تغییر نسبت به ماه‌های پیشین به کارت‌های سوخت واریز می شود.

وقتی شعب بانک‌ها در مناطق آزاد بدون کارایی باز می‌‌شوند!
چند سالی می‌شود که در برخی از مناطق آزاد به ویژه منطقه آزاد کیش ساعت کاری بانک‌ها 2 تیکه شده است، به گونه‌ای که کارمندان بانک یکبار اول صبح تا ظهر سر کار می‌آیند و یکبار هم بعد از ظهرها تا شب موظف به کار مجدد هستند.

شاخص کل فرابورس 3 واحد رشد کرد

 امروز یکشنبه 30 شهریور در پایان معاملات فرابورس تعداد 64 هزار و 92 سهم اوراق بهادار به ارزش 467 هزار و 770 ریال در 10 هزار و 687 نوبت معاملاتی دادو ستد شد.

صددرصد درآمد حاصل از صادرات کالاهای غیرنفتی از مالیات معاف شد
نمایندگان مجلس امروز با حذف بند ٣٨ لایحه اصلاح قانون مالیاتهای مستقیم مخالفت کردند، به موجب این بند، ١٠٠ درصد درآمد حاصل از صادرات خدمات کالاهای غیرنفتی مشمول مالیات با نرخ صفر شد، فهرست مواد خام و کالاهای نفتی به تصویب هیئت وزیران می‌رسد.

ایران‌خودرو صدرنشین معاملات تالار بورس شد
 امروز یکشنبه 30 شهریور در معاملات تالار بورس تعداد 355 هزار و 970 سهم اوراق بهادار به ارزش 784 هزار و 771 ریال در 34 هزار و 466 نوبت معاملاتی داد و ستد شد.

افزایش وام مسکن روستایی به 15 میلیون تومان

 معاون توسعه روستايي معاون اول رئيس‌جمهور گفت: وام ازدواج جوانان روستايي برابر با شهري‌هاست و وام ساخت مسکن روستايي نيز از دوازده و نيم ميليون تومان به 15 ميليون تومان افزايش يافته است.


برچسب ها: معادله ، توسعه ، مجلس ، تالار ، کارت ، اونس ، طلا ، کیش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.